دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

Police (شیفت شب): نقد و بررسی فیلم توسط آن فونتین

يكشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۹، ۰۷:۲۸ ب.ظ

Police (شیفت شب): نقد و بررسی فیلم توسط آن فونتین
اولین نمایش ملی فیلم با حضور عمر سی و ویرجینی افیرا در برلین 2020 براساس رمانی به همین نام از هوگو بوریس ارائه شده است. بزودی در سینماهای ایتالیا توسط گروه فیلم لئون توزیع می شود.

پاریس یک شب طولانی برخورد با وجدان او و تصمیم گیری دشوار: در پلیس (شیفت شب) کارگردان فرانسوی آن فونتین داستان سه پلیس را به اتهام همراهی یک مهاجر از تاجیکستان به فرودگاه شارل دوگل برای به دلیل اینکه مقامات فرانسه درخواست وی برای پناهندگی سیاسی را رد کردند ، دوباره به کشور بازگردانده شوند. شیفت ظاهری ساکت و آرام شبانه برای کارگزاران اما یک مسئله اخلاقی آنها را آزمایش می کند.

پلیس (شیفت شب) - چهره انسانی پلیس
یک روز "عادی" برای پلیس های ویرجینی ، اریک و آریستید که با مشاجره برای تسکین ، شوهرهای خشن و مادران قاتل دست و پنجه نرم می کنند. آنها مشکلات روزمره خود را تحمل می کنند ، از زندگی خصوصی خود با شرکایی که به نظر نمی رسد آنها را درک نمی کنند و یا کسی که شب هنگام رسیدن به خانه منتظر آنها نیست ، ناراضی است. این کارگردان در سه فصل کوچک چشم اندازهای مختلف یک روز را نشان می دهد که ثابت می شود برای سه عامل خاص با بیان دقیق تر فاجعه هایی که آنها را آزار می دهد: حاملگی ناخواسته ، بحران وحشت و اعتیاد به الکل. هنگامی که ویرجینی خود را در کنار توهیروف ، مهاجر منتقل شده به فرودگاه ، که یک کلمه از فرانسه صحبت نمی کند و نمی فهمد و کاملاً ناامید است ، می بیند ، تصمیم می گیرد داستان خود را بیشتر بررسی کند و با خواندن پرونده خود ، خشونت ناگفته را با ترس و وحشت کشف می کند در خانه رنج برد ، و درک کرد که پس از بازگشت به تاجیکستان با مرگ حتمی روبرو خواهد شد. بنابراین یک درگیری درونی برای عامل آغاز می شود که به او اجازه نمی دهد روی گرداند و مکانیکی وظیفه خود را انجام دهد و همکاران خود را نیز به این عذاب می کشاند.

همچنین Bif & st 2020 - همدردی برای شیطان: مطالعه فیلم در پل مارچند را بخوانید
پلیس چهره ای بی سابقه از پلیس را نشان می دهد که اغلب در سینما به عنوان خشن ، بی احساس و بالاتر از قانون نشان داده می شود ، در این حالت سه قهرمان داستان دوست دارند باشند اما فقط برای نجات یک زندگی انسانی هستند. فاجعه پناهجویان به طور م byثر توسط شخصیت مهاجر نشان داده می شود (پیمان معادی ، یک جدایی) ، اگرچه برای پلیس و بیننده به زبانی نامفهوم صحبت می کند ، درام مشترک بسیاری از زندگی هایی که می شنویم را با عمق دلخراشی بیان می کند. در مورد اخبار صحبت کنید ، اغلب با بی تفاوتی. از این نظر ، این فیلم کاملاً در بحث همیشه در مورد پذیرش پناهندگان سیاسی جا می گیرد و انصاف اخراج و اینکه چند توهیرو توسط کشورهایی که باید از آنها در برابر دیکتاتوری ها و جنگ ها دفاع کنند "به مرگ محکوم می شوند" زیر سوال می رود.


پلیس (شیفت شب) - شجاعت بشریت
سفر اتومبیل در یک شب تقریباً بی پایان با معضل اخلاقی ویرجینی ، آریستید و اریک روبرو می شود: انسانیت با احساس وظیفه برخورد می کند ، وجانی که با فریاد آنها را رها می کند تا توهیروف را با ترس از دست دادن مبارزه کند همه. تنش بسیار زیاد است و همچنین شناسایی: چگونه آنها می توانند پس از گوش دادن به فریاد ناامیدانه مردی که مقصد مرگ است ، شب را با این وزن روی قلب خود بخوابند؟ این سه نفر در پشت زره محکم خود حساسیت زیادی را پنهان می کنند که عمر سای (تقریباً دوستان) ، ویرجینی افیرا و گریگوری گادبوئیس از طریق نگاههای سنجیده اما عمیقی که همه درد یک فاجعه انسانی ، آثاری از داستانهای بسیار زیاد را می خوانند ، برمی گردند.

فیلمی که وجدان را تکان می دهد ، تأمل عمیقی در مورد شجاعت سخت ترین انتخاب ها به نام انسانیت ، همبستگی و حقوق شهروندی است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۷
حسین طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی