دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

- برترین 10: ستاره ها در نقش خودشان -

جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۹، ۰۶:۲۰ ب.ظ

- برترین 10: ستاره ها در نقش خودشان -
1. ژان کلود ون دام در JCVD ​​(2008)
فیلم پر سر و صدا مابروک ال مچری تمام ظروف ژان کلود ون دام را در معرض نور قرار می دهد: مواد مخدر ، خیالات لفظی ، مراقبت از کودکان ، وضعیت پیری ... عضلات بروکسل در طی از مونولوگ معروف روبروی دوربین در نیمه راه: 5 دقیقه صداقت و نوردهی کامل. "شما برنده شدید ، من باختم. ون دام هرگز بهتر از خودش قضاوت نمی شود.
 
2. جان مالکوویچ در In the skin of John Malkovich (1999)
یک مورد از جستجوی هویت در دنیای فاسد توسط منیت ، فیلمنامه چارلی کافمن می توانست هر فرد مشهوری را تسخیر کند تا اضطراب های خود را دامن بزند. در این نقش ، جان مالکوویچ معجزه می کند ، هرگز نفوذ خود را که برای کافمن عزیز است ، کنار نمی زند.
 
3. نیل پاتریک هریس در سه گانه هارولد و کومار (2004)
نیل پاتریک هریس که از زمان آمدنش داماد ایده آل همجنسگرایان خود را تبلیغ کرد ، تقریباً نویسندگان کتاب How I Met Your Mother را مجبور کرده است شخصیت او را از بارنی استینسون نرم کنند. در همین حال Jon Hurwitz و Hayden Schlossberg ، دو نویسنده سه گانه "دوست ماری جوانا" هارولد و کومار ، در نمایش ناقص خود از این بازیگر به عنوان معتاد به مواد مخدر ، الکلی ، قاچاقچی و افراط گرایانه استقامت کردند.
 
4. Bill Murray in Zombieland (2009)
قهرمانان کمدی ترسناک روبن فلیشر رویای همه را به واقعیت تبدیل می کنند: گیر افتادن در عمارت بیل موری ، در شرکت او ، و گذراندن زمان با اجرای دوباره صحنه های اصلی Ghostbusters ، در شرکت او نیز. سخاوت و مهربانی بی دریغ ، حتی هنگامی که به طور تصادفی توسط طرفدارانش کشته شد ، بیل موری نسخه ای متعالی از خود را بازی می کند.
 
5. Monkees in Head (1968)
اولین باند رسمی پسران در تاریخ ، که به عنوان پاسخ آمریکایی ها به بیتلز ایجاد شده است ، مونکی ها همیشه در مشروعیت هنری ، حتی در فیلم تنها خود ، که با جک نیکلسون بین دو ترقه و دو لاتین LSD نوشته شده است ، تعقیب می کردند. در واقع معادل آمریکایی The Beatles 'Hard Day's Night ، Head بیشتر یک هودج روانگردان است که در مرزهای قابل مشاهده است.
 
6. لنس آرمسترانگ در داج بال (2004)
در آستانه کنار گذاشتن چند دقیقه از فینال بزرگ ، شخصیت وینس وان با لانس آرمسترانگ در میله فرودگاه عبور می کند و یک درس اخلاقی بزرگ با تقویت های عالی می گیرد: "من تور فرانسه را برنده شدم بعد از سرطان من ، الان داری منصرف میشی؟ ده سال و بسیاری از افشاگری های بعدی ، بگذارید بگوییم که اکنون صحنه به نظر کمی قدیمی است.
 
7. دیوید بووی در Zoolander (2001)
چگونه می توان یکی از بزرگترین مارهای سینمایی موجود را بلعید ، یعنی از کنار بن استیلر و اوون ویلسون به عنوان قوانین زیبایی جهانی عبور کرد؟ خیلی ساده با شکار غیرقانونی تعداد زیادی ستاره در نقش خودشان (ناتالی پورتمن ، وینونا رایدر ، بیلی زین ، مدل فابیو ...) برای تحسین جذابیت های آنها ، و تحقق کودتای ظریف با ظاهر بووی به عنوان قاضی بداهه "چالش" - رژه ”.
 
8. David Hasselhoff در SpongeBob: The Movie (2003)
وقتی نقشی به ضرر تمام حرفه شما به پوست شما می چسبد ، ممکن است آن را با لبخند هم بگیرید. دیوید هسلهوف ، محکوم به زندگی در سایه میچ بوکانون ، شخصیت هشدار مالیبو ، هر وقت از او خواسته شد ، تنه های شنای قرمز و شناور نمادین خود را می پوشد. حتی وقتی که او مجبور است باب و همسرش پاتریک ستاره دریایی را به پشت خود حمل کند و مانند یک قایق تندرو شنا کند - ایده خاصی از خودگذشتگی.
 
9. جانی هالیدی در ژان فیلیپ (2005)
نشان دادن ژان فیلیپ اسمت که هرگز به جانی هالدی تبدیل نمی شد: این ایده لوران توئل در سال 2006 بود. بین یک فابریس لوچینی که از خویشتنداری بسیار ناخوشایند است و یک آنتوان دولاری گروتسک به عنوان یک ستاره راک ، شکی نیست "اعتراف می کنند که بت جوانان با افتخارات دور می شوند.
 
10. ست روگن ، جی باروشل ، دنی مک براید ، کریگ رابینسون ، جیمز فرانکو و جونا هیل در فیلم "این پایان است" (2013)
آنها خونسرد هستند ، عاشق سیگار کشیدن علف های هرز هستند و با ریحانا در معاشرت هستند اساساً این مشکل بیشتر به بیننده ای مربوط می شود که از طرف دیگر ، تصور این را دارد که فیلم مهمانی را که به آن دعوت نشده است ، تماشا کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۱۶
حسین طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی