دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

نقد و بررسی فیلم White trash VS zombie: Dead Shack

پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۹، ۰۷:۳۹ ب.ظ

نقد و بررسی فیلم White trash VS zombie: Dead Shack
بررسی ها | 01/06/2018 | توسط کوانتوم تارانتینو


شما می دانید - البته بله - وقتی در فیلم های ترسناک شخصیت ها ناگهان مانند یک سفیه های کامل رفتار می کنند؟ چه زمانی ، پس از اولین اقدامی که آنها را به عنوان افرادی توصیف می کند که بالاخره توانمند و دارای تحصیلات متوسط ​​هستند (البته در آمریکا) ، تصمیمات واقعا ناکافی برای نیازهای روایی را شروع می کنند؟ و شما با تمام تعلیق عدم قابلیت انعطاف پذیری که توانایی آن را دارید ، دستانتان را به موهایتان نگاه کنید و نظر دهید "خوب ، اما این کمی بیش از حد است"؟ Dead Shack محدودیت های زیادی دارد و مطمئناً جایزه اصلی ترین فیلمنامه یا ظریف ترین صحنه پردازی را از آن خود نخواهد کرد ، اما باید پذیرفت که گاو نر را شاخ می گیرد و با ظرافت خاصی این مشکل را حل می کند: شخصیت های آن واقعا احمقانه هستند.

راجر 40 ساله مست و بی شکل است که کاملاً صریح پذیرفته است که پدر خوبی نیست و بنابراین با هر الیاف بدن تلاش می کند تا یک پدر خونسرد باشد. لیزا آخرین همسر دوست داشتنی مشکوک است ، او قصد ندارد برای فرزندان راجر مادری کند و همه آنچه که او در طول فیلم می گوید در مورد خماری است یا نمی خواهد هوشیار باشد. کالین ، پسر کوچک ، پرتره نوجوان خوش پوشی است که انگشت در بینی و دستی در شلوارش دارد ، نقش معمول اوایل کار جونا هیل. تابستان ، دختر بزرگ ، بدون شک درخشان ترین لامپ درخت شجره است ، اما واقعیت کسالت و عصبانیت او از دنیا به راحتی خرد می شود. جیسون ، بهترین دوست کالین ، درون گرا و کمی عجیب و غریب ، خانواده اش به حدی گنده است که ترجیح می دهد با خانواده کالین معاشرت کند ، به این گروه پیوست. اگر در این شخصیت ها فقط یک بارقه هوش وجود داشته باشد ، از آن برای شوخی و توهین به یکدیگر استفاده می شود ، مطمئناً تصمیم گیری عاقلانه در هنگام بداهه نوازی برای تعطیلات در خانه ای منزوی در وسط جنگل نیست (ارزان ترین راجر مشتاق است به این نکته اشاره کند که در Craigslist وجود دارد) ، خیلی کمتر وقتی معلوم شود همسایگان آنها یک خانواده زامبی هستند.
بعد از 10 دقیقه می خواستم همه آنها را قبول کنم.


خانواده جدید من

رابطه من با فیلم های زامبی پیچیده است و منظور من از "پیچیده" این است که من از آنها متنفرم. سالانه 360 نسخه بیرون می آید ، همه آنها یکسان و به طور متوسط ​​غیرقابل کنترل هستند ، گویی کل ژانر یک گذر غول پیکر برای افراد بدون استعداد است ، "هی ، انجام آنها آسان است ، این بدان معناست که ما نیز باید یکی را انجام دهیم!". نه ، شما مجبور نیستید شما می توانید - اگر ایده ای دارید ، اگر توانایی کمی دارید ، که به طور منظم اتفاق نمی افتد و تخمین زده می شود که طی 10 سال تعداد افرادی که یک فیلم زامبی ساخته اند بیشتر از کسانی هستند که یک فیلم زامبی دیده اند. صرف نظر از همه اینها ، در یک منظره پر از نوابغ متقاعد شده اند که آنها در حال بازنویسی قوانین ژانر هستند (به آن توجه کنید ، در حال حاضر فیلم های زامبی فقط از فیلم های زامبی صحبت می کنند) ، Dead Shack مستقیماً به راه خود ادامه می دهد ، هیچ کس سعی نمی کند شما را متقاعد کند که بالای کلاس باشید و بیش از هر چیز به یاد می آورد که نکته اصلی فیلم های زامبی صحبت کردن در مورد چیز دیگری است ، با زامبی هایی که در پس زمینه هستند ، به عنوان نوعی پایه راه رفتن ، عمل ، که هرگز واقعا مربوط به آنها نیست.

بنابراین ، Dead Shack چندان به رومرو نگاه نمی کند ، بلکه بیشتر به جو دانته ، کلمبوس یا اسپیلبرگ نگاه می کند که سرگرم کننده بود: این یک فیلم درباره خانواده است ، فیلمی که شما انتخاب می کنید و فیلمی است که در آن گیر کرده اید و خواسته یا ناخواسته مدیون آن هستید. لطفاً و باید از آنها محافظت کنید (که هم در مورد خوبها و هم در موارد بد وجود دارد) ، با یک طرح فوق العاده کلاسیک که در لحظه ای به اوج خود می رسد که بچه ها باید امور را به دست خود بگیرند و بزرگسالان را نجات دهند. این یک کمدی ترسناک است که هرگز واقعاً ترسناک نیست (و امتحان نمی کند) اما با زمان بندی کمدی خارق العاده ای دارد. او بودجه بسیار کمی دارد ، اما کلاس آن را دور می زند (دو جالب ترین و موفق ترین صحنه ها صحنه هایی است که اکشن در خارج از صفحه اجرا می شود!). او وقت خود را برای توضیح دادن یا ایجاد یک اسطوره تلف نمی کند ، او به توانایی بیننده در درک آنچه که اتفاق می افتد متکی است و 80 دقیقه تقسیم خود را صرف نوشتن شخصیت می کند. مانند پانک سریع ، دست و پا چلفتی ، ناآگاهانه و ساده است - اگر به دلیل زیبایی ناپذیری موج بخار و منظره صوتی الکترو مستقل نبود ، به راحتی می توانست برای یک گوهر فراموش شده مستقیماً به نوار ویدئویی دهه 80 منتقل شود.

مدیر آن ، پیتر ریک (که به نظر می رسد اسمی است که کسی شروع به نوشتن کرده اما توپهایش را نیمه تمام شکسته و او را همین طور رها کرده است) ، یک کانادایی مجهز است که قبل از این فقط دو سریال کارتونی ساخته است. متحرک؛ بدیهی است که در انیمیشن و جلوه های ویژه تخصص دارد ، اما از همین حالا می توانید ببینید که او چیزهای خود را حتی در پشت دوربین می داند ، و به عنوان اولین ویژگی ، Dead Sh

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۰۱
حسین طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی