دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

- سلام ، کلینگونیست ها ، شما کی هستید؟ -

جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۹، ۰۶:۱۹ ب.ظ

- سلام ، کلینگونیست ها ، شما کی هستید؟ -
نام وی دکتر لارنس شوئن است. او چاق است ، تحت عینک های سنگین قرار می گیرد و برای مدت طولانی یقه ریش بخصوصی را در سطح چانه خود می پوشید و اکنون به یک بز با طعم بد تبدیل شده است. دکتر خوشحال است زیرا جی. جی. آبرامز Star Trek را زنده کرد و او از کلینگون ها دیوانه است.
پیشانی های بزرگ ، موهای بلند ، چشمان شیطانی ، کلینگون ها بیگانگان تند و زننده ، ستون فقرات جهان trekkie هستند. دکتر چنان طرفدار است که م thatسسه بسیار جدی زبان کلینگون را اداره می کند ، که قصد دارد کلینگونیست ها را از سراسر جهان ، کسانی که علاقه مند به مطالعه زبان و فرهنگ کلینگون هستند ، گرد هم آورد - تا نشان دهد که او شوخی نمی کند ، هملت و بسیاری از تبلیغات درباره هیچ چیز قبلاً به کلینگون ترجمه شده اند. به گفته دکتر ، آنها در مجموع "2500 کلینگونیست" هستند. مطمئناً ، فقط چند صد نفر به طور منظم کلینگون نوشته شده را تمرین می کنند و بین بیست تا پنجاه متعصب می توانند به صورت شفاهی آن را روان صحبت کنند. اگر کلینگون اولین زبانی نیست که از ابتدا (از "زبان ساخته شده" یا "عامیانه" صحبت می کنیم) برای اهداف یک داستان داستانی اختراع شده است ، در هر صورت محبوب ترین و با دوام ترین است. . D'Armond Speers ، عینک و بز نیز نزدیک دکتر است. برای او ، "موفقیت کلینگون را می توان علاوه بر" پدیده نسلی "Star Trek ، با این واقعیت توضیح داد که این زبان زبانی است که فرهنگ لغت خاص خود را دارد ، بنابراین واژگان و دستور زبان خود را دارد. این نقش بزرگی را ایفا می کند ، زیرا افرادی که می خواهند آن را یاد بگیرند یک نقطه شروع جامد دارند. "

و به همین دلیل: از زمان انتشار در سال 1985 ، فرهنگ لغت کلینگون از 250،000 فروش جهانی برخوردار است. اما آنچه بیشتر مارک اوکراند ، نویسنده آن را شگفت زده می کند ، این است که جدی گرفتن کار او ، که قرار بود فقط یک کنجکاوی تجاری باشد ، جدی گرفته شده است. طی سه سال گذشته ، یک تئاتر شیکاگو هر زمستان یک اجرای کارول کریسمس را در کلینگون ارائه می داد. در سال 2005 ، یک مستند اختصاص داده شده به کلینگونیست ها (زمینیان: کیسه های زشت بیشتر آب) در کن به نمایش درآمد و پنج سال بعد ، یک زوج سوئدی عروسی خود را در کنلینگ لندن در کلینگون جشن گرفتند. کمی بیش از دو سال پیش ، سرانجام ، اولین اپرای اصلی کلینگون ، شما در هلند فروخته شد - خوب ، یک سالن فقط با صد صندلی ، اما هنوز هم ... "ل درخواست تجدید نظر از کلینگون در چالش فکری آن است. ما همان لذت لذت بردن از یک جدول کلمات متقاطع بسیار پیچیده را پیدا می کنیم. " !

سوال: چگونه یک کلینگونیست را می شناسید؟ پاسخ تونی ، "پیرو": "کلینگونیست ها بیشتر به کاپیتان پیکارد شباهت دارند تا کاپیتان کرک. ترجمه برای ناآگاهان: آنها بیش از آنکه اهل عمل باشند ، اهل تأمل هستند. "انعکاس" گاهی کمی جلوتر می رفت ، مانند مورد پیرمرد خوب آرموند اسپیرز ، که سه سال اول زندگی پسرش را صرف گفتگو با او فقط در کلینگون کرد ، در تلاش برای اولین سخنران بومی را بسازید. خوشبختانه برای این بچه ، آزمایش ناکام ماند. با این حال ، داستان نمی گوید که آیا کودک قبلاً بز را پوشیده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۱۶
حسین طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی