دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

- برترین 10: مجموعه هایی که چرخش می کنند -

جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۹، ۰۶:۱۹ ب.ظ

- برترین 10: مجموعه هایی که چرخش می کنند -
در ایالات متحده ، آنها آن را "پرش از کوسه" می نامند. با جزئیات: این لحظه که یک سریال وحشی می شود ، غالباً به بدتر ، گاهی به جهت بهتر. گلچین
 
1. فونزی کوسه می گیرد (روزهای خوش ، فصل 5 ، قسمت 3)
برای پنجمین فصل خود ، این نمایش نوستالژیک جرات یک قسمت آغازین سه گانه را در هالیوود ، خارج از منزل دارد ، که در پایان آن سفیهان کوچک کالیفرنیایی Fonz را به چالش می کشند تا از روی کوسه روی جت اسکی بپرد. او کار را با مینی شورت به کمک ریچی کانینگام در راس قایقرانی انجام داد. این سریال شش فصل دیگر به طول خواهد انجامید ، اما هیچ چیز کاملاً مثل سابق نخواهد بود.
 
2. بابی یوینگ نمرده است (دالاس ، فصل 10 ، قسمت 1)
تغییر بزرگ بازیگران: برای فصل 10 ، نمایش سرمایه داری بازیابی می کند که پاتریک دافی یک سال قبل به دلیل "اختلافات هنری" اخراج شده بود. مشکل: شخصیت او ، بابی اوینگ ، در فصل قبل درگذشت. هیچ چیز ساده تر نمی تواند باشد: کل فصل 9 (به هر حال 31 قسمت) فقط یک رویای پاملا یوینگ بود!
 
3. قسمت موسیقی (اوز ، فصل 5 ، قسمت 6)
سنت بزرگ ایالات متحده ، اپیزود موسیقی لزوماً برای ایجاد زندان سخت تام فونتانا ضروری نبود ، و این نشان می دهد این دوئت بین روانشناختی توبیاس بیچر و جلاد نازی وی ورنون شیلینجر است. یا چگونه می توان پنج سال تنش روانی را در یک صحنه از بین برد.
 
4. والتر وایت در برابر مگس (Breaking Bad ، فصل 3 ، قسمت 10)
فصل 3. سریال که برای بودجه درگیر است ، مجبور است یک قسمت را با حداقل هزینه تولید کند. و این اتفاق می افتد: به لطف بازی پراهمیت توسط برایان کرانستون ، این دقایق کاملاً اختصاص یافته به شکار پرواز توسط والتر وایت تغییر شخصیت را نشان می دهد. قابل توجه.
 
5. عروسی خون (بازی تاج و تخت ، فصل 3 ، قسمت 9)
در تاریخ 2 ژوئن ، جهان به دو دسته تقسیم شد: کسانی که کتاب های جورج آر. آر. مارتین را خوانده بودند و کسانی که انتظار قتل عام مرتکب شوخی های زنجیره ای سریال را نداشتند. امریکا در آن شب زوزه طولانی کشید.
 
6. سلام ، همه خوبند ، بالاخره (سلسله ، فصل 6 ، قسمت 1)
Cliffhanger پایان فصل: ازدواج های آماندا و پرنس مایکل توسط تروریست های مولداوی (sic) قطع می شود که کل بازیگران را با یک سولفات خرد می کنند. قسمت اول فصل بعد بیش از یک بیننده را محتاط می کند: در واقع ، همه زنده ماندند ، به غیر از دو شخصیت فرعی.
 
7. هلی کوپترهای لعنتی (اورژانس ، فصل 10 ، قسمت 8)
رابرت رومانو ، جراح مغرور ، دور از ذهن ، اورژانس اضطراری بود. او با وقار مجازات خواهد شد: پس از قطع بازوی راست خود توسط پروانه هلی کوپتر در آغاز فصل 9 ، وی یک سال بعد درگذشت ... با گرفتن یک هلی کوپتر شعله ور در صورت.
 
8. و هاپ (24 ساعت مسطح ، فصل 2 ، قسمت 15)
"کوسه پرش"؟ اما 24 نفر همین کار را کردند! مثال تصادفی: آن لحظه در فصل 2 که جک با پنهان شدن در پشت سنگ از انفجار هسته ای طفره می رود. به طور جدی؟
 
9. کارلتون در شهر هوشیار می شود (شاهزاده بل-ایر ، فصل 5 ، قسمت 15)
توجه ، چرخش درام! کارلتون و ویل توسط یک اراذل و اوباش در دستگاه خودپرداز نگه داشته می شوند. ویل یک گلوله می گیرد و کارلتون که آسیب دیده است اسلحه می خرد. شرمنده تا آخرین درجه ، این قسمت دوام نخواهد داشت.
 
10. هرشل و تفنگ ساچمه ای او (The Walking Dead ، فصل 2 ، قسمت 13)
شلیک اسلحه مهمات نامحدود هنوز اوج فیلم های اکشن است. اما هنگامی که سلاح مورد بحث یک تفنگ ساچمه ای است ، قادر به شلیک پنجاه گلوله بدون بارگیری مجدد است ، این آخرین ضربه یک فصل است که به اندازه پوچ و ناامید کننده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۱۶
حسین طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی