دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

Freaks - یکی از ما: بررسی فیلم نتفلیکس

يكشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۹، ۰۵:۲۴ ب.ظ

Freaks - یکی از ما: بررسی فیلم نتفلیکس
نقد و بررسی فیلم ابرقهرمانی ساخته شده در آلمان توسط نویسنده Dark ، Marc O. Seng ، به کارگردانی فلیکس بایندر و بازیگری کورنلیا گروشل. از 2 سپتامبر در Netflix.

 


فیلم ابرقهرمانی در واقع به یک رشته واقعی متعلق به خانواده گسترده سینمای خارق العاده تبدیل شده است ، به همین دلیل تعداد بیشتری از آنها در عرض های جغرافیایی مختلف تولید می شوند. حتی در آلمان کسانی هستند که تصمیم گرفته اند با زیر ژانر مورد بحث رقابت کنند و کسی فلیکس بایندر است و در مرحله نوشتن توسط مارک او.سنگ پشتیبانی می شود ، یعنی یکی از نویسندگانی که یکی از تحسین شده ترین سریال ها را زنده کرد سالهای اخیر ، یعنی Dark. Freaks - Una di noi ، نسخه اصلی نتفلیکس که از 2 سپتامبر توسط غول پخش جریانی با ستارگان و راه راه توزیع می شود ، در آلمان متولد می شود.

Freaks - یکی از ما - داستان کلاسیک درباره ابرقهرمانان که با معضل معضلات دست و پنجه نرم می کنند: هدیه یا نفرین؟
Freaks - یکی از ما cinematographe.it

وقتی از نظر تأمین چنین فراوانی وجود داشته باشد ، هم از نظر صفحه نمایش بزرگ و هم از نظر سریال ، خطر مواجه شدن با محصولات فتوکپی و کلون های ساخته شده در سس های ممکن و قابل تصور کاملاً زیاد است. ریسکی که تیم تحت هدایت بایندر قطعاً محاسبه کرده است ، اما با تعادل قادر به جلوگیری و پایین نگه داشتن آن نبود. در واقع ، نتیجه این است که داستان کلاسیک در مورد قهرمانان و قهرمانانی با قدرت های فوق العاده ، با معضل معضلات دست و پنجه نرم می کند: هدیه یا نفرین؟ س askال کردن ، قهرمان اصلی آن لحظه است ، وندی (کورنلیا گروشل) ، یک آشپز غذاخوری ، متاهل و مادر یک کودک ، که متوجه می شود دارای قدرت فوق بشری و قدرت وحشیانه است که به دلیل قرص تولید شده توسط یک فرد دست نیافته ، آرامش بخشیده و مخفی نگه داشته می شود. سازمانی که شما و امثال شما را مطیع و پنهان از چشم انجمن می خواهد. او پس از آگاهی از ماهیت واقعی خود و کشف توطئه ، همراه با گروه کوچکی از ابرقهرمانان ، تصمیم به عصیان می گیرد و هویت از دست رفته را به بسیاری از افرادی که دوستش دارند مجبور به خفه کردن آن می شوند.

در Freaks - یکی از ما لحن ها و رجیسترهای جدی و طنزآمیز متفاوت است
در طرح خلاصه می توان به مضامین و ویژگی های سبک گرایش ، از جمله کلید اصلی مرتبط با پذیرش دیگری به عنوان "متفاوت" ، که با آن دوستداران طنزهای سینمایی (بالاتر از همه از حماسه X-Men) فراخوانی می شوند ، آسان است. در اکثر قریب به اتفاق موارد مقابله کنید. بنابراین بسیار دشوار است که به فیلمی برسید که بتواند به شکلی اصیل یا حداقل سو abاستفاده نشده ، یک مضمون و ژانر را که اکنون بسیار گسترده کاوش شده اند ، کاهش دهد. واقعیت این است که Freaks - یکی از ما مانند ملودی که قبلاً شنیده شده است "بازی" می کند ، و با نمره ای حرکت می کند که شباهت های زیادی با مدل های خارج از کشور دارد ، که در افق آن چنان باقی مانده و بسیار دور هستند. این فیلمساز آلمانی به سختی سعی در یافتن یک کلید ، ترکیب زنگ های جدی و طنزآمیز و ثبت نام کرد ، اما دری که در نهایت باز کرد در بازاری باز می شود که در آن پروژه هایی مانند این با سرعت نور پراکنده می شوند.

Freaks - یکی از ما: یک فیلم لذت بخش ، حتی گاهی خنده دار ، اما هیچ کاری بدون آن نمی توانستیم انجام دهیم
Binder's یک فیلم لذت بخش است ، گاهی اوقات حتی خنده دار ، اما هیچ کاری بدون چنین ضیافت فراوان و متنوعی نمی توانستیم انجام دهیم. پس از این تعجب می شود که دلیل این انتخاب ، وقتی پیشنهادی که به مردم ارائه می شود طبق روشی که اکنون تدوین شده است ، دنبال می شود. در حقیقت ، این مواد برای تهیه دستور العمل از بین رفته اند ، همانطور که گابریل ماینتی در کتاب "آنها او را Jeeg Robot نامیدند" انجام داد. آنچه را شخصی نمی بینید ، در ضربات قلم مو تفسیری گروشل است که قادر است شخصیتی استاندارد مانند وندی را به دست بگیرد ، و او را به یک قهرمان غم انگیز و سخت جنگ ، بین دو طرف انسانی و فوق انسانی تقسیم کند. کدام یک از این دو پیروز خواهد شد ، آن را به چشم انداز واگذار می کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۷
حسین طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی