دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

خانم مارکس: نقد و بررسی فیلم سوزانا نیچایارلی
سوزانا نیچایارلی با خانم مارکس یک فرصت از دست رفته در ونیز 77 را نشان می دهد ، اما یک مراقبت در جهت و به سبک بلوغ عالی است.

توسط مارتینا بارون -5 سپتامبر 2020 19:30

38
اشتراک گذاری
خطای جدی تری وجود داشتن ماده مناسب برای استفاده و ندانستن نحوه استفاده از آن است. از آنجا که زندگی النور مارکس عمیق تر بود ، دنبال کردن آن آرمان هایی که پدرش کارل را تحت تأثیر قرار داده بود و او را به یکی از سخنگویان سوسیالیستی تبدیل کرده بود که تحت آن متولد و بزرگ شده بود ، ارزشمند بود. یک زن تحصیل کرده ، یک زن بورژوازی که برای طبقه پرولتری ، برای حق برابری جنسیتی ، برای حق رأی جهانی مبارزه می کرد. دکترین ، یکی از مواردی که مورد مطالعه و درونی سازی ، تجزیه و تحلیل و کاوش قرار گرفت ، این فیلم خانم مارکس با توصیف نهایی او که برای بسته شدن فیلم روی فیلم نوشته شده بود ، احاطه دارد ، شاید آگاه باشد که آن چند سخنرانی انجام شده و آن عکسهایی که در حین کار نشان داده شده اند ، برای ترسیم آن کافی نبوده است. تصویری رضایت بخش از کار مارکس که فقط در ظاهر ناامید کننده است.

هویتی که بنابراین ، خانم مارکس در مورد زندگی شخصی یکی از سه دختر فیلسوف قرن نوزدهم بیش از تأمل در فعالیت های سیاسی و اجتماعی شخصیت اصلی ، می تواند در مارک مارکس در حوزه شخصی تأسف آور وابستگی شخصیت زن که در رابطه با او گفته می شود ، بیوگرافی کند. رگه عاشقانه ، توصیف شخصیت را شروع می کند از پیوندی که او را ناراضی و مقهور شریک زندگی خود ادوارد آولینگ می داند. خیانت غیر موجهی که فیلمنامه نویس و کارگردان فیلم سوزانا نیکیارایلی ، هم به خانم مارکس می کند و هم به فیلمبرداری خودش ، سینمایی آنقدر قوی و زنانه ، برای ادعای همان وضعیتی که فیلمساز در طول سالها برای تحکیم آن تلاش کرده است ، و به آنچه که در آن قرار دارد ، می رود. او می خواهد یک داستان عاشقانه توضیحی درباره وجود شخصیت اصلی و حرفه او داشته باشد ، اما این فقط یک آینه بدبخت و مبهم از او است.

خانم مارکس - اعتلای ناموجه یک عشق خانم مارکس ، فیلمبردار
حتی اگر او می خواست تسلیم جذابیت داستانی شود که می توانست بیننده را مجذوب خود کند ، بنابراین دسیسه رابطه ناکارآمد بین این دو عاشق را انتخاب کرد ، اما در ناسازگاری بلااستفاده است که خانم مارکس مسیر خود را کاملاً منحرف می کند. به جای اینکه پیگیری رابطه ای را که برای سالها انجام شده معنادار جلوه داده و به صورت پهلو نشان داده و ناسازگاری در استدلال ها و حرکاتی را که النور برای آنها جنگیده است نشان دهد ، کار نیچایارلی آنقدر مسطح می شود که قادر به ایجاد حتی آن گردباد لازم نیست. تا مردم را به اشتیاق طاقت فرسا یا تبعیتی باور داشته باشند که تمرکز زن را بر روی اولیینگ ضعیف توصیف می کند و باعث می شود که اهداف ارائه شده در روایت تقریباً بی فایده باشد و حاشیه ای اقدامات انجام شده توسط زن بسیار غیر قابل توضیح باشد.

انرژی سرکوب شده خانم مارکس که متعلق به مفسر او رومولا گارای است ، اما بسیار خوب ، اما به موارد ضروری برای شخصیتی که دوست داشتیم در میان قیام های پرولتری ببینیم ، کاهش می یابد ، در حالی که در بحث ها و اعتصابات طبقاتی که دارد ، در سیاست خود دفاع کرد. آنقدر شکنندگی به ضروری وارد شده و قدرتی که در یک لحظه انفجار نشاط شدید در کل فیلم کاهش می یابد ، به گونه ای که وقتی خود را نشان می دهد که نیاز دارد مخاطب را مستقیماً در مونولوگ ها با چشمانش به سمت دوربین مخاطب قرار دهد ، زیرا فاقد فیلم نامه یا تصویر مناسب در فیلم است. 'کار ، می خواهد تمام درونی برهم زننده النور مارکس را در بر بگیرد ، اما به نظر می رسد فقط یک تزئین برای یک فیلم است که باید از ایده اصلی آن تجدید نظر شود.

خانم مارکس - زنی که دوست داشتیم درباره خانم مارکس ، فیلمبردار بیشتر بدانیم
در روند ضعیف آن به عنوان یک کپی کمرنگ از زنی که در پایان فیلم ، ما بیش از آنچه در زمان شروع فیلم درباره او نمی دانیم ، این یک بلوغ کاملاً سبک شناختی است که باعث می شود ما حتی از عدم قول یک فیلم واقعاً انقلابی پشیمان شویم. در محیط های شگفت انگیزی که Susanna Nicchiarelli با دقت قاطع مدیریت می کند ، اما همیشه بسیار زیبا و هرگز بیش از حد اداره نمی شود ، جهت همیشه راه حل های بی عیب و نقصی برای بهبود بازیگر نقش اول زن خود و تنفس ست ها و لباس ها می یابد ، با لباس های استعداد ایتالیایی Massimo Cantini Parrini که قرن نوزدهم عاشقانه و پر زرق و برق به صحنه پردازی خانم مارکس.

در نارضایتی چهره ای که دوست داشتیم منشور آن را باز کنیم ، در تسلط آگاهانه تر دست سوزانا نیکیارلی ، چیزی از خانم مارکس باقی نمی ماند ، اما اشاره به متون و نوشته های ایجاد شده توسط قهرمان داستان ، که به دلیل داستان هایی از زنان که شروع به گفتن رایگان از مردانشان خوب است و ما دوست داریم که از آنها بخواهیم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۷
حسین طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی