جریان اصلی: بررسی فیلم جیا کوپولا
جریان اصلی: بررسی فیلم جیا کوپولا
نقد و بررسی فیلم Mainstream ، فیلم بسیار بد Gia Coppola (اما بدون شرور) که در ونیز 77 با یک اندرو گارفیلد باورنکردنی ارائه شد.
توسط Giulio Zoppello -5 سپتامبر 2020 ساعت 16:45
7
اشتراک گذاری
10 سال از شبکه اجتماعی دیوید فینچر درباره تولد فیس بوک می گذرد. اکنون ، 10 سال بعد ، جریان اصلی Gia Coppola وضعیت را بررسی می کند ، به ما نشان می دهد که در این میان جهان چه شده است ، چگونه تغییر کرده ایم ، معنای آن در زندگی ما چیست ، که به بالای زنجیره غذایی رسیده است.
همه چیز با فرانکی (مایا هاوک) زیبا آغاز می شود ، یک متصدی باران جوان و گمشده ، که به تازگی از پدر یتیم شده و مجبور به ادامه کار در یک کلوپ ناخوشایند در بلوار هالیوود شده است ، جایی که او فقط دوست جیک (نات ولف) دارد تا او را همراهی کند.
وقتی پیوند تاریخی ، کاریزماتیک و غیرقابل پیش بینی (اندرو گارفیلد) ، یک کمدین استندآپ بسیار sui generis ، در مسیر او ظاهر می شود ، همه چیز تغییر می کند. این سه با هم با عملکرد خود به یک پدیده اینترنتی تبدیل می شوند ، اما به زودی می توانند با واقعیت جهانی روبرو شوند که ظاهر و واقعیت آن غیرقابل تعریف است و خودشیفتگی و باطل بر آن حاکم است ...
جریان اصلی فیلمی با انرژی باورنکردنی است
جریان اصلی 2
جریان اصلی بدون شک فیلمی است که به لطف فیلمنامه ای دقیق و هرگز پیش پا افتاده (با امضای جیا کوپولا و تام استوارت) فراتر از ژانر Indie است که به وضوح برای عکاسی از Autumn Durald Arkapaw به آن اشاره می کند. ابتدا قاطعانه به سمت فیلم روی سن می رود ، سپس ب aعدی بسیار نزدیکتر به دراماتیک را می پذیرد ، تقریباً می توان گفت برای جامعه شناسی. تقریبا. از آنجا که فیلم کاپولا اساساً به روش کاملاً روشنی با شبکه اجتماعی در ارتباط است و اتفاقی نیست که اندرو گارفیلد ، که در آن زمان برای ما ادواردو ساورین ، یکی از موجودات برجسته رسانه بود ، بنیانگذاران غول اجتماعی.
10 سال. 100 به نظر می رسد که گذشت ، اکنون علاوه بر فیس بوک ، ما باید اینستاگرام ، تلگراف ، پینترست ، توییتر را حساب کنیم ، یوتیوب به یک بزرگ تبدیل شده است و سپس سیل جهان های بهم پیوسته دیگری داریم که باعث ایجاد یک جانور جدید تسخیر کننده جهان می شود: تأثیرگذاران.
و این به آنها است که فیلم کوپولا "تقدیم" می شود ، به این دنیای جدید از مشاهیر کارآفرین ، نمادهای دورانی که از خودخواهی ، تصویر ، ناامنی و ریاکاری ساخته شده است و هیچ کس دیگر نیست.
اندرو گارفیلد مانند او هرگز ندیده اید
جریان اصلی به عنوان یک فیلم در مورد فرانکی زیبا و غمگین آغاز می شود ، که مایا هاوک واقع گرایی ، انسانیت ، شیرینی و نور داخلی کم نور اما قابل مشاهده ای را نشان می دهد که ناامنی ها و ساده لوحی او را برجسته می کند.
اما اندرو گارفیلد ستاره 95 دقیقه است ، او توتم آن دنیای مشاهیر از Youtube و Social است که اکنون نقش مسیح را در جهانی بازی می کنند که دارای یک دین جدید و تنها است: هویت مجازی.
اینکه چگونه این نفوذ و خوب یا بد جایگزین جسمی ، واقعی می شود ، در مسابقه موفقیت این کمدین استندآپ با استعداد و درخشان ، بلکه خودشیفت ، دستکاری ، دروغگو و خودخواه نشان داده شده است.
با تعادل ، 10 سال پس از فیلم فینچر ، جیا کاپولا با بازی Mainstream به ما اجازه می دهد اژدهایی را که بزرگ کرده ایم ، هیولایی که سرمان را از آن جدا نکرده ایم ببینیم و بار دیگر به ما یادآوری می کند که پیشرفت و پیشرفت فناوری دو چیز است ناهمسان.
و چگونه ، در اصل ، این دسته جدید 90٪ ساکن افراد بدون هیچ استعدادی هستند ، که هر چیزی را به جهان اهدا می کنند ، گوسفند ، پر سر و صدا به دلیل خالی ، مبتذل به دلیل نادان. و ریاکارانه. ریاکاری و خشونت آمیز به گونه ای گستاخانه ، که وقتی به آن فکر می کنید شگفت آور است که چگونه می توان آنها را دنبال کرد.
درام نسلی بدون همدلی
جریان اصلی سینما. it
بدون تخفیف ، بدون بهانه و بدون هیچ گونه سرزنش در جریان اصلی برای نسل های جدید زامبی ها ، جعلی ها ، منافقین ، کمدین های بی استعداد و بدون آرمان و رویا ، اما ظاهر شدن ، پول آسان ، تغذیه منفی که به هیچ توشه هنری واقعی متکی نیست.
جلوه های ویژه ، مادی گرایی ، نگاه های غیرممکن ، ابتذال ، کیچ به عنوان یک دین ، حتی دفع مدفوع یا هیچ چیز دیگری را به رویدادی تبدیل می کند که از آن درآمدزایی می شود و باید دنبال شود.
زندگی امروز با تلفن i است ، دیگر در آنجا نیست ، در زندگی واقعی ، دیگر با ارزش های غیر از آن لحظه ارتباط ندارد ، نه همدلی با دیگران و نه عزت را نمی شناسد مگر اینکه مد باشد.
و این سرزنش در بدشانسی وجودی جیک (نات ولف خوب) زندگی می کند ، محکوم به از دست دادن در زمینه وجودی ، احساسی (اما نه اخلاقی) ، دقیقاً به این دلیل که او خودشیفته کمدی و دستکاری نیست ، از کسانی که دختران ناامن مانند مایا را دوست دارند اما سرانجام بیش از همه برای عموم مردم فاسد متشکل از همه ما.
مهارت های اجتماعی و توانایی اغواگر شمرده می شود ، بقیه در صندلی عقب قرار می گیرند ، این مهم است که بدانیم چگونه می توان جمعیت را به دام Mein Kampf گرفتار کرد ، و اگر به آن فکر کنیم ، امروز کسی مثل هیلتر ده برابر