دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

جریان اصلی: بررسی فیلم جیا کوپولا

يكشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۹، ۰۱:۵۳ ق.ظ

جریان اصلی: بررسی فیلم جیا کوپولا
نقد و بررسی فیلم Mainstream ، فیلم بسیار بد Gia Coppola (اما بدون شرور) که در ونیز 77 با یک اندرو گارفیلد باورنکردنی ارائه شد.

توسط Giulio Zoppello -5 سپتامبر 2020 ساعت 16:45

7
اشتراک گذاری
10 سال از شبکه اجتماعی دیوید فینچر درباره تولد فیس بوک می گذرد. اکنون ، 10 سال بعد ، جریان اصلی Gia Coppola وضعیت را بررسی می کند ، به ما نشان می دهد که در این میان جهان چه شده است ، چگونه تغییر کرده ایم ، معنای آن در زندگی ما چیست ، که به بالای زنجیره غذایی رسیده است.
همه چیز با فرانکی (مایا هاوک) زیبا آغاز می شود ، یک متصدی باران جوان و گمشده ، که به تازگی از پدر یتیم شده و مجبور به ادامه کار در یک کلوپ ناخوشایند در بلوار هالیوود شده است ، جایی که او فقط دوست جیک (نات ولف) دارد تا او را همراهی کند.
وقتی پیوند تاریخی ، کاریزماتیک و غیرقابل پیش بینی (اندرو گارفیلد) ، یک کمدین استندآپ بسیار sui generis ، در مسیر او ظاهر می شود ، همه چیز تغییر می کند. این سه با هم با عملکرد خود به یک پدیده اینترنتی تبدیل می شوند ، اما به زودی می توانند با واقعیت جهانی روبرو شوند که ظاهر و واقعیت آن غیرقابل تعریف است و خودشیفتگی و باطل بر آن حاکم است ...

جریان اصلی فیلمی با انرژی باورنکردنی است
جریان اصلی 2

جریان اصلی بدون شک فیلمی است که به لطف فیلمنامه ای دقیق و هرگز پیش پا افتاده (با امضای جیا کوپولا و تام استوارت) فراتر از ژانر Indie است که به وضوح برای عکاسی از Autumn Durald Arkapaw به آن اشاره می کند. ابتدا قاطعانه به سمت فیلم روی سن می رود ، سپس ب aعدی بسیار نزدیکتر به دراماتیک را می پذیرد ، تقریباً می توان گفت برای جامعه شناسی. تقریبا. از آنجا که فیلم کاپولا اساساً به روش کاملاً روشنی با شبکه اجتماعی در ارتباط است و اتفاقی نیست که اندرو گارفیلد ، که در آن زمان برای ما ادواردو ساورین ، یکی از موجودات برجسته رسانه بود ، بنیانگذاران غول اجتماعی.
10 سال. 100 به نظر می رسد که گذشت ، اکنون علاوه بر فیس بوک ، ما باید اینستاگرام ، تلگراف ، پینترست ، توییتر را حساب کنیم ، یوتیوب به یک بزرگ تبدیل شده است و سپس سیل جهان های بهم پیوسته دیگری داریم که باعث ایجاد یک جانور جدید تسخیر کننده جهان می شود: تأثیرگذاران.
و این به آنها است که فیلم کوپولا "تقدیم" می شود ، به این دنیای جدید از مشاهیر کارآفرین ، نمادهای دورانی که از خودخواهی ، تصویر ، ناامنی و ریاکاری ساخته شده است و هیچ کس دیگر نیست.

اندرو گارفیلد مانند او هرگز ندیده اید
جریان اصلی به عنوان یک فیلم در مورد فرانکی زیبا و غمگین آغاز می شود ، که مایا هاوک واقع گرایی ، انسانیت ، شیرینی و نور داخلی کم نور اما قابل مشاهده ای را نشان می دهد که ناامنی ها و ساده لوحی او را برجسته می کند.
اما اندرو گارفیلد ستاره 95 دقیقه است ، او توتم آن دنیای مشاهیر از Youtube و Social است که اکنون نقش مسیح را در جهانی بازی می کنند که دارای یک دین جدید و تنها است: هویت مجازی.
اینکه چگونه این نفوذ و خوب یا بد جایگزین جسمی ، واقعی می شود ، در مسابقه موفقیت این کمدین استندآپ با استعداد و درخشان ، بلکه خودشیفت ، دستکاری ، دروغگو و خودخواه نشان داده شده است.
با تعادل ، 10 سال پس از فیلم فینچر ، جیا کاپولا با بازی Mainstream به ما اجازه می دهد اژدهایی را که بزرگ کرده ایم ، هیولایی که سرمان را از آن جدا نکرده ایم ببینیم و بار دیگر به ما یادآوری می کند که پیشرفت و پیشرفت فناوری دو چیز است ناهمسان.
و چگونه ، در اصل ، این دسته جدید 90٪ ساکن افراد بدون هیچ استعدادی هستند ، که هر چیزی را به جهان اهدا می کنند ، گوسفند ، پر سر و صدا به دلیل خالی ، مبتذل به دلیل نادان. و ریاکارانه. ریاکاری و خشونت آمیز به گونه ای گستاخانه ، که وقتی به آن فکر می کنید شگفت آور است که چگونه می توان آنها را دنبال کرد.

درام نسلی بدون همدلی
جریان اصلی سینما. it

بدون تخفیف ، بدون بهانه و بدون هیچ گونه سرزنش در جریان اصلی برای نسل های جدید زامبی ها ، جعلی ها ، منافقین ، کمدین های بی استعداد و بدون آرمان و رویا ، اما ظاهر شدن ، پول آسان ، تغذیه منفی که به هیچ توشه هنری واقعی متکی نیست.
جلوه های ویژه ، مادی گرایی ، نگاه های غیرممکن ، ابتذال ، کیچ به عنوان یک دین ، ​​حتی دفع مدفوع یا هیچ چیز دیگری را به رویدادی تبدیل می کند که از آن درآمدزایی می شود و باید دنبال شود.
زندگی امروز با تلفن i است ، دیگر در آنجا نیست ، در زندگی واقعی ، دیگر با ارزش های غیر از آن لحظه ارتباط ندارد ، نه همدلی با دیگران و نه عزت را نمی شناسد مگر اینکه مد باشد.
و این سرزنش در بدشانسی وجودی جیک (نات ولف خوب) زندگی می کند ، محکوم به از دست دادن در زمینه وجودی ، احساسی (اما نه اخلاقی) ، دقیقاً به این دلیل که او خودشیفته کمدی و دستکاری نیست ، از کسانی که دختران ناامن مانند مایا را دوست دارند اما سرانجام بیش از همه برای عموم مردم فاسد متشکل از همه ما.
مهارت های اجتماعی و توانایی اغواگر شمرده می شود ، بقیه در صندلی عقب قرار می گیرند ، این مهم است که بدانیم چگونه می توان جمعیت را به دام Mein Kampf گرفتار کرد ، و اگر به آن فکر کنیم ، امروز کسی مثل هیلتر ده برابر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۷
حسین طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی