دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

Endless: بررسی فیلم با الکساندرا شیپ

شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۹، ۰۳:۲۵ ب.ظ

Endless: بررسی فیلم با الکساندرا شیپ
الکساندرا شیپ و نیکلاس همیلتون شخصیت های اصلی درام نوجوانان اسکات اسپیرر Endless هستند ، آگاهی از لزوم حرکت به جلو با حفظ خاطرات. این فیلم از 23 سپتامبر در سینما پخش می شود که توسط عقاب پیکچرز توزیع می شود.

توسط Giulia Calvani -17 سپتامبر 2020 10:19

در چهارمین دوره حضورش به عنوان کارگردان اسکات اسپیر (Step Up Revolution، Midnight Sun: the sun at halfnight) کارگردان Endless ، متولد قلم آندره کیس و اونیل شارما است که مسیر تولد دوباره پس از از دست دادن یکی از عزیزان را روایت می کند. در نیمه راه Ghost - Phantom (1990) و The Twilight Saga: New Moon (2009) ، فیلم Speer عناصر کلاسیک فیلم نوجوانان را به خود اختصاص داده و آنها را به شکل جدید ، تاریک تر و دراماتیک تر از کارهای قبلی کارگردان ، که در آن وسواس است ، از بین می برد. ، وابستگی و سرگشتگی ساخت و ساز داستان را تا انحلال فشرده و مرجع نهایی تحریک می کند.

بی پایان: احساس زنده بودن در ارتباط با دیگری

برخی می گویند کسانی که ما را ترک کرده اند گاهی اوقات برای خداحافظی برمی گردند ، این آخرین تماس قبل از ناپدید شدن برای همیشه در سایه خاطرات است. برای کسانی که باقی مانده اند ، واکنش به ضرر غیرممکن به نظر می رسد و تنها تسکین دهنده دنیای جایگزینی است که ما قادر به ایجاد آن هستیم ، که در آن مرزهای بین واقعیت و فروپاشی غیر ممکن برای ایجاد فضای احشایی احشایی که یک احساس را زنده نگه می دارد ، ایجاد می کند.

برای رایلی (الکساندرا شیپ ، مردان ایکس: آخرالزمان) و کریس (نیکلاس همیلتون ، کاپیتان خارق العاده) جدایی با وجود زمینه های متفاوت ، والدین خصمانه و چشم اندازهای متناقض آینده هرگز گزینه ای نبوده است. تابستان با آرامش سپری می شود ، و در اسکله نشسته است تا پروژه های بزرگواری و نوجوانی را به اشتراک بگذارد ، زمانی که عشق هر زخم را درمان می کند و هر فاصله را پر می کند. هنگامی که رایلی در دانشکده حقوق دانشگاه جورج تاون پذیرفته می شود ، کریس بیانگر بیان حرفه واقعی هنری خود در جاه طلبی دوست دخترش نیست و از جدایی قریب الوقوع در یک مهمانی متزلزل می شود و به مشروبات الکلی می پردازد. در راه بازگشت ، طی یک بحث داغ ، این زوج در یک حادثه دلخراش درگیر می شوند که در آن پسر جان خود را از دست می دهد.

کریس که نامرئی است ، قادر به شنیدن حرفهایش نیست ، اما همچنان با دنیای بشری در ارتباط است ، در هاله ای از ابهام به سر می برد و در آنجا توسط جردن (DeRon Horton ، داستان ترسناک آمریکایی: 1984) ، ویرجیل گیرا و مدرن راهنمایی می کند که قوانین زندگی پس از مرگ را به او می آموزد. که با درد ، دو امتیاز را حفظ می کند. "تنها قانون مردن این است که شما نمی توانید با افراد زنده ارتباط برقرار کنید" ، اما همدستی این دو قهرمان به وسیله ای برای ارتباط فوق طبیعی آنها تبدیل می شود: این از طریق طرح های رایلی است که پسر به زندگی در عالم خرد خوشبختی روزمره ، غیر قابل مشاهده در نظر کسانی که در خود نیازی به حفظ حافظه تا آنجا که ممکن نیست. لذت بردن از این جهان موازی به معنای گرفتن جان شخص دیگری و پرداخت هزینه های گزاف برای دفاع از حافظه است.

بی پایان: "خوب پیش خواهد رفت و باورنکردنی خواهد بود"


این خاطرات است که ما را نجات می دهد ، مکان ها ، احساساتی که بر روی پوست ما نقش بسته است. این جعبه ای است که ما بلیط های پاره شده سینما ، دستگاه های پلاستیکی رستوران ، اولین نامه نوشته شده یا دریافت شده را در آن نگهداری می کنیم. با بی پایان اسکات اسپیر ، نسل های جوان را نسبت به درام از دست دادن حساس می کند ، و آنها را به ظرافت تدریجی عزاداری با ظرافت آگاهانه ، خفقان آور و حساس نزدیک می کند که خود را به پویایی خانواده القا می کند ، و همه تنش ها را برطرف می کند. حرکت به جلو به معنای فراموش کردن نیست ، اما استقبال از کمبود ، پذیرش زنده ماندن با یافتن در ارث قلب قدرت احساس زنده بودن است. برای دور نگه داشتن زمان ، از چیزی مشترک که در آن می توان خود را پیدا کرد ، چشمهای خود را بست و خود را فارغ از هرگونه محدودیت مکان و زمان تصور کرد.

کارگردانی فراگیر اسکات اسپیر در نزدیکی های بیانگر شخصیت های اصلی متمرکز است ، جلوه ای از عذابی قابل مشاهده که فقط کسانی که عاشق و گمشده اند می توانند آن را درک کنند: بازگشت به زندگی ، حتی اگر تنفس سخت داشته باشد. عادت به موجود ، ناقص و شکننده ، ناامید از بخششی که فقط از جانب خودش ناشی می شود: خوب خواهد بود ، باورنکردنی خواهد بود ، عالی خواهد بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۶
حسین طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی