دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

Dexter برای 10 قسمت جدید بازگشته است

شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۹، ۰۱:۱۷ ب.ظ

Dexter برای 10 قسمت جدید بازگشته است
دکستر برای 10 قسمت جدید بازگشته است © REX FEATURES، Sipa
همچنین بخوانید
در حالی که منتظر فصل 4 La Servante écarlate بود ، الیزابت ماس ​​برای 3 پروژه ثبت نام می کند
مورد
در حالی که منتظر فصل 4 La Servante écarlate بود ، الیزابت ماس ​​برای 3 پروژه ثبت نام می کند
مورد
"جوان و بی قرار": این سریال برای اولین بار در تاریخ خود متوقف شد
Pierre Champleboux ، منتشر شده در 15 اکتبر

هفت سال پس از اپیزود آخر که طرفداران را از هم جدا کرد ، سریال "دکستر" بازگشت غیرمنتظره ای را ارائه می دهد. بازگشتی که به شکل یک فصل نهم تشکیل خواهد شد و شامل ده قسمت منتشر نشده است که برای پاییز 2021 پیش بینی می شود.

در سال 2006 ، "دکستر" وارد تلویزیون های سراسر جهان شد و با پیشنهاد پیگیری ماجراهای یک قاتل زنجیره ای ، انقلابی در دنیای کوچک مجموعه های تلویزیونی ایجاد کرد. دلیل موفقیت عظیم این نمایش؟ مطمئناً این واقعیت که برای یک بار دیگر ، از دید قاتل و نه اینکه پلیس در تعقیب او بود ، از بینندگان دعوت شد تا این داستان مهیج را دنبال کنند. پس از هشت فصل ، این سریال در سال 2013 با قسمت آخر به پایان رسید که بسیاری از طرفداران را ناامید و ناامید کرد. اما هفت سال بعد ، یک دنباله در آستانه دیدن نور روز است و می تواند خیلی زود به هوا برود. آنچه شما باید درباره بازگشت مایکل سی هال به عنوان قاتل بدانید اینجاست.


یک فصل جدید "شایسته سریال اصلی"

این Deadline بود که خبر خوب را چهارشنبه 14 اکتبر 2020 اعلام کرد. رئیس مشترک کانال Showtime به همکاران آمریکایی ما گفت که چطور این بازگشت غافلگیرکننده امکان پذیر بوده است: "" دکستر "یک سریال خاص است ، میلیون ها طرفدار نسبت به Showtime ، و موفقیت آن به کانال ما کمک کرده است تا برجسته شود. شرط تجدید نظر در این شخصیت منحصر به فرد یافتن ایده ای خلاقانه و شایسته سریال اصلی بود. اعلام کند که دونده نمایش Clyde Phillips و Michael C. Hall آن را پیدا کرده اند. ما نمی توانیم منتظر تور باشیم و نتیجه را به جهانیان نشان دهیم! " برای اطلاع ، تهیه کننده اجرایی کلاید فیلیپس تا حدودی مسئول موفقیت سریالی است که از فصل یک تا پنجم آن را نوشت و تولید کرد. پس از عزیمت وی ​​بود که فصل های گذشته که از نظر بسیاری از طرفداران ناامید کننده بود ، فیلمبرداری شد.

در حال حاضر ، هیچ چیز در طرح این فصل 9 "دکستر" مشخص نشده است. با این حال ، ما می دانیم که فیلمبرداری برای ابتدای سال 2021 برنامه ریزی شده است و اگر همه چیز خوب پیش برود ، پخش باید از پاییز همان سال آغاز شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۶
حسین طاهری

نظرات  (۱)

۱۲ خرداد ۰۰ ، ۰۸:۳۰ دانلود فیلم و سریال

دانلود سریال دکستر Dexter با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

دانلود سریال دکستر بدون سانسور

کیفیت 720p BluRay و 480p BluRay اضافه شد

قسمت دوازدهم (آخر) فصل هشتم اضافه شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی