دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

Kitbag: خواکین فونیکس در پوست ناپلئون برای یک زندگی نامه حماسی
Kitbag: خواکین فونیکس در پوست ناپلئون برای یک بیوگرافی حماسی © AMPAS / Zuma Press، BestImage
همچنین بخوانید
رابرت دنیرو ، لیدی گاگا ، آدام درایور و آل پاچینو برای تشکیل خانواده گوچی
مورد
رابرت دنیرو ، لیدی گاگا ، آدام درایور و آل پاچینو برای تشکیل خانواده گوچی
نمایش اسلاید
گلادیاتور در خلق اثر فرقه ای 20: 10 مرحله می گیرد
مورد
چرا دلقک ها اینقدر ترسناک هستند؟
الودی فالکو ، منتشر شده در 15 اکتبر

خواکین فونیکس برجسته همیشه بزرگتر فکر می کند. پس از جوکر ، همانطور که Deadline اعلام کرد ، چهارشنبه 14 اکتبر 2020 ، همراه رونی مارا در نقش ناپلئون برای ریدلی اسکات بازی خواهد کرد.

بیست سال پس از اکران "گلادیاتور" ، ریدلی اسکات با فیلم Commodus خود برای یک فیلم بلند جدید تاریخی دوباره متحد می شود. خواکین ققنوس ، که به تازگی در بازی در نقش یک مادر حیرت انگیز برای تبدیل شدن به بزرگترین مهره مهره شهر گاتهام در فیلم "جوکر" بسیار عالی عمل کرده است ، چیزی بیش از پیش بینی امپراطور ناپلئون در صفحه نمایش نخواهد بود. تردیدی نیست که این بازیگر که برای بازی در نقش یک دلقک خوش چهره جایزه اسکار دریافت کرده است ، می تواند سختگیری رهبر نظامی فرانسه را بگیرد تا بار دیگر مردم را غافلگیر کند.


ریشه های ناپلئون ، جنگ های او ، رابطه او با ژوزفین ...

Deadline نوید می دهد که "Kitbag" "یک حماسه ناپلئونی" باشد و درباره اهداف کارگردان بیشتر می گوید: "فیلم با ظهور سریع و بی رحمانه او به عنوان امپراتور ، نگاهی اصیل به خود می گیرد و تصویری صمیمی از ریشه ناپلئون را نشان می دهد. از منشور روابط اعتیاد آور و اغلب ناپایدار او با همسرش و عشق واقعی ، ژوزفین دیده می شود. " ریدلی اسکات می خواهد "نبردهای معروف ناپلئون ، جاه طلبی بی امان و ذهن استراتژیک حیرت انگیز او را به عنوان یک رهبر نظامی فوق العاده و چشم انداز جنگ به تصویر بکشد". و چرا "Kitbag"؟ یک اشاره ساده به ضرب المثل نظامی: "در بسته هر سربازی ستادی پنهان شده است".

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۶
حسین طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی