دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

تومر سیسلی به یک بازیگر 5 ستاره برای تولید نت فلیکس پیوست
تومر سیسلی به جمع بازیگران 5 ستاره تولید نتفلیکس پیوست © Giancarlo Gorasini، BestImage
همچنین بخوانید
پینوکیو از گیلرمو دل تورو: کیت بلانشت به جمع بازیگران پیوست
مورد
پینوکیو از گیلرمو دل تورو: کیت بلانشت به جمع بازیگران پیوست
مورد
شارون استون روزی را که نزدیک به مرگ بود به خاطر می آورد
مگان بله ، منتشر شده در 16 اکتبر

کارگردان آدام مک کی ("معاون") برای تولید جدید خود "نگاه نکن" با بازی ستاره هایی چون لئوناردو دی کاپریو ، جنیفر لارنس ، مریل استریپ ، کیت بلانشت و بسیاری دیگر بازیگران مشهوری را پیشنهاد داده است. در کنار این نام های بزرگ در سینمای آمریکا ، یک فرانسوی کوچک به نام تومر سیسلی نیز حضور دارد.

در سال 2013 ، تومر سیسلی از میان بازیگران انتخابی هالیوود عبور کرد تا جایگاه خود را در میان بزرگترین ها بدست آورد. اگر او بخشی از بازیگران کمدی "میلرزها ، یک خانواده مبتدی" بود که جنیفر آنیستون ، جیسون سودئیکیس یا اما رابرتز را دور هم جمع می کند ، این بازیگر فرانسوی نتوانست اقیانوس اطلس را بشکند. در سال 2020 ، همه چیز برای لارگو وینچ تغییر خواهد کرد.


کمدی با احساسی پسا-آخرالزمانی

کارگردان آمریکایی آدام مک کی به بازیگر فرانسوی پیشنهاد بازی در کمدی فاجعه جدید "نگاه نکن" با بازی های لئوناردو دی کاپریو ، جنیفر لارنس ، مریل استریپ ، کیت بلانشت ، تیموتی شلامت ، جونا هیل ، آریانا گراند ، کید کودی هیمش پاتل و راب مورگان. بنابراین ، بسیاری از ستارگان بزرگ آمریکایی در همان فیلم Netflix با هم دیدار می کنند. اتفاقی که از "سال نو مبارک" گری مارشال در سال 2011 رخ نداد.

این فیلم سینمایی پنج ستاره به کارگردانی و نویسندگی کارگردان فیلم کوتاه بزرگ ، سفر دو ستاره شناس غیر جدی در صنعت را دنبال خواهد کرد که سعی خواهند کرد به بشر هشدار دهند که یک سیارک با گشت و گذار در زمین ، زمین را تهدید می کند رسانه ها ، با اطلاعات قانع نشده اند. به گزارش ورایتی ، پیش بینی می شود فیلمبرداری قبل از پایان سال آغاز شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۶
حسین طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی