دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

اریک جودور: "هرچه فشار بیشتر شود ، خنده آزادتر خواهد شد"
اشتراک گذاری
اریک جودور: "هرچه فشار بیشتر شود ، خنده آزادتر می شود" © Coadic Guirec، BestImage
همچنین بخوانید
گیوم دو تونکدک در مورد نقش خود در Les Jokes de Toto صحبت می کند
مورد
گیوم دو تونکدک در مورد نقش خود در Les Jokes de Toto صحبت می کند
نمایش اسلاید
عشق یک مهمانی است ، فیلمی درباره پورنو با گیوم کانت: تیزر تبلیغ شده
مورد
مانند هر کس دیگری ، Les Chevaliers du Fiel نیز گاهی بحث می کند!
الودی فالکو ، منتشر شده در 15 اکتبر

اریک جودور به مناسبت بازدید از جشنواره فیلم La Roche-sur-Yon ، چهارشنبه 14 اکتبر 2020 با لوموند درباره وضعیت فعلی کمدی فرانسه و جذابیت بی وقفه آن برای شوخ طبعی صحبت کرد. .

جانشین رمزی بدیا ، که تمام کودکی خود را به نقل از برادران مارکس و باستر کیتون داد ، به تنهایی در صفحه بزرگ و کوچک سه رنگ راه خود را باز کرده است. در ستون های جهان ، 50 ساله اهل Meaux از دوران فراموش نشدنی دوتایی "اریک و رمزی" ابراز تاسف می کند: "هرچه بیشتر پیشرفت کنیم ، با پیشرفت در این مسیر پوچ ، خود را اصلاح می کنیم ، مردم کمتر ما را دنبال می کنند بسیار عجیب است که در لحظه بزرگترین بلوغ ما ، وقتی نوشتن و انتخاب های ما تقاضای بیشتری نشان می دهد ، مخاطب خود را از دست می دهیم. " از طرف دیگر ، این بازیگر با ژانر تمایل خود که به پوست او می چسبد ، از دستیابی به موفقیت مستقل در سینما خوشحال است: "برای ایجاد کمدی در یک محیط خصمانه ، در آنجا شرایط قوی ترین است. شکاف بزرگ تراژدی و کمدی مثمر ثمر است. هرچه فشار بیشتر شود ، خنده آزادتر می شود. "


"تخلف شرط طنز است"

اخیراً در ژان پاسکال زادی در "به سادگی سیاه" دیده شده است ، این علاقه مند به "شوخی فیزیکی ، فضیلت یک رابطه مصیبت بار با ماده" هنوز قصد دارد مردم را با کمال احترام بخنداند: "تخلف شرط 'شوخ طبعی." اریک جودور در مورد جنجال های موجود در مورد رنگین پوستان در هنر هفتم می خواهد بگوید که "اخیراً کارهای زیادی انجام شده است": "ما در فرانسه یک Roschdy Zem داریم که توانایی بازی در همه ثبت ها را دارد ، یک Omar Sy که ستاره شد و برنده سزار شد ، ما بازیگرانی مانند ردا کاتب ، رمزی بدیا و بسیاری دیگر داریم. و برای همه این بازیگران ، ما نقش هایی را ارائه می دهیم که لزوما با اصل آنها مطابقت ندارد ، یعنی این مهمترین چیز است. بنابراین ، نه ، من مطمئن نیستم که با وجود آنچه برخی از مردم می گویند ، مشکلی با خودم می بینم. " در هر صورت هرگز مانعی برای خنده نخواهد بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۶
حسین طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی