دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

Terminator Dark Fate ، من به شما می گویم: کسی را گول نزنید
بررسی ها | 04/11/2019 | توسط Casanova Wong Kar-Wai
دوستان ، من به شما می گویم. صحبت درباره Terminator: Dark Fate بدون ساختن اسپویلر کاری تقریباً غیرممکن است. بنابراین من توصیه می کنم که پس از تماشای فیلم موارد زیر را بخوانید. دریافت کردم؟ اگر فیلم را دیده اید می توانید بخوانید. در غیر این صورت؟ در غیر این صورت نه بیا بریم.

اگر چیزی وجود دارد که مرا آزار می دهد ، مسخره می شود. مخصوصاً اگر شخصی که دوستش دارم در حال انجام آن است. منظورم این است که ، خواندن تبلیغات تجاری (توجه ، تبلیغات ، متعجب؟ مخصوصاً توسط بعضی از مطبوعات فکر شده) مانند: "بهترین فیلم از زمان نابودگر 2! آیا همه اعصاب شما را نمی شکند؟ اوه ، من در ردیف اول پول در دست برای ماشین های شورشی ، برای نجات و همچنین برای آن گناهان Genisys بودم. از سال 2003 تا 2015. دوازده سال از زندگی من. شما به من اعتقاد داشتید که یک انفجار خواهد بود ، به من اطمینان خاطر دادید ، از من خواستید که به شما اعتماد کنم ، همه شما "اوه ، بیا ، بیا به سینما ، این بار بمب اتم خواهد شد ، می بینی!" و من به آن افتادم. با هر دو پا و از آنجا که من یک فرد خوش قلب هستم ، وسوسه شدم که چیزهای خوبی را در اینجا پیدا کنم. طراحی کردم ، دفاع کردم. البته ، من همچنین می دانستم که آنها فیلم های بزرگی نیستند ، آنها شاهکارهای قانونی نبودند - اگر انتظار نمی رفت - اما چه کاری باید انجام دهم؟ دیگر اعتقاد به ترمیناتور ندارید؟

در داخل رنج می کشیدم اما بیرون آماده بودم که برای دفاع از هدف خود را فدا کنم. اما گفتن این مطلب به شما خوانندگان وفادار بی فایده است. این همان کاری است که ما در اینجا در خانه i400Calci انجام می دهیم: ما از سینمای صالحین در برابر تیپ های لوله های بریار دفاع می کنیم ، همیشه آماده برای استنتاج های معمول. "بله ، مطمئنا ، شما ترمیناتور را دوست دارید زیرا به نظر می رسد یک بازی ویدیویی است و پر از انفجار ، بم ، رونق ، بم است!". بعد چه اتفاقی می افتد؟ این اتفاق می افتد که در سال 2019 شما با یک فیلم جدید روبرو می شوید و به من قول می دهید که 1) این یکی بالاخره زیبا خواهد شد ، نه مانند آن دیگری که چند سال قبل به من فروختید و آن 2) "اوه ، مثل اینکه سه فیلم دیگر نباش هرگز وجود نداشته است! ". اما چگونه؟ اما تو ، هالیوود ، طرف کدام یک هستی؟ چرا اینگونه رفتار می کنی؟


همانطور که هالیوود را تصور می کنم

به هر حال ، با فهمیدن اینکه از سال 2003 گریه می کردم ، جیمز کامرون به همراه دیوید الیسون ، تهیه کننده Skydance و تیم میلر ، کارگردان Deadpool ، برای بستن سه گانه اول ، معروف به دنباله رسمی Terminator 2: The Day ، مناسب دیدند. از قضاوت. نه تنها این: این فصل جدید همچنین طراحی شده است تا پایه های سه گانه جدیدی را پایه گذاری کند. به طور خلاصه ، وعده های لعنتی دیگر. چه می گویید ، بیایید شروع به خرابکاری جدی کنیم؟


یک کارت مقدس راحت

جان کانر مرده است. در اولین سکانس فیلم ، لیندا همیلتون جوان را به همراه ادوارد فورلونگ جوان در یک بار ساحلی پر از جوانان در یک مکان جوان مانند پورتوریکو می بینیم. آنها T-1000 را شکست دادند ، Skynet را متوقف کردند ، آنها در نهایت خوشحال و آرام هستند. تاریکی کافی است! در یک لحظه ، از هیچ جا ، یک شوارتزنگر جوان از راه می رسد و به جان کانر شلیک می کند. هنگامی که این کار انجام شد ، او در حالی که مادرش بر روی جسد پسرش گریه می کند در هوا ناپدید می شود. جهش به جلو 28 سال. ما با دانی (ناتالیا ریس) ، یک دختر مکروه مکزیکی فلفل آشنا می شویم. او به پدر نیمه بیمار خود کمک می کند ، به برادر نیمه احمق خود کمک می کند ، در بحبوحه فقر مکزیک زندگی می کند و سعی می کند اطمینان حاصل کند که صاحب موحد کارخانه ای که در آن کار می کند ماشین های سرد برخی تروریست های چند ملیتی را جایگزین کارگران فقیر اما مایل مکزیکی نکند . "این چه وسایل سردی است که به جای متحد کردن ، ما را از هم جدا می کند؟" از قهرمان جدید ما می پرسد!


در IMDb می گوید: مرجع ادوارد فورلونگ. شوخی نکن

در همین زمان ما مکنزی دیویس را برهنه می شناسیم <3. شما می دانید که چگونه کار می کند ، درست است؟ حبابی از انرژی شکل می گیرد و کسی برهنه از آینده می آید. اما او کی خواهد بود؟ یک مدل جدید دیوانه ترمیناتور یا خوب ، کایل ریز جدید؟ این کنجکاو می شود زیرا در همان زمان ، برهنگی دیگری از جای دیگری می رسد. این بار مردی است با چهره ای نسبتاً ناشناس ، کارمند ثبت زمین آینده (گابریل لونا). دو ثانیه وقت بگذارید و ما می فهمیم که مکنزی خوب است در حالی که دفتر ثبت اسناد و مدارک ثبت نام بد است. مدل جدید ترمیناتور ، Rev 9 که اساساً تکامل T-1000 است. نه تنها می تواند مایع شود و به شکل هر آنچه که می بیند شکل بگیرد بلکه "اکنون با دو برابر شدن!". بدنه Rev 9 در واقع می تواند از هسته فلزی خود ، اسکلت ربات جدا شود و این دو می توانند به طور مستقل با یکدیگر مبارزه کنند. آه ، در برخی موارد متوجه خواهیم شد که Rev 9 قدرت اینترنت نیز دارد! دوستان فکر کنید: به اینترنت وصل می شود !!!! 11 !!! 2 !!!


دو کارمند ثبت زمین

مکنزی دیویس متأسفانه دیگر برهنه نمی شود و یک ثانیه قبل از کارمند ثبت اسناد و املاک به دنی پیوست و به او علامت تجاری را گفت: "اگر می خواهی زنده بمانی با من بیا". در این مرحله ما واقعاً می توانیم فیلم را شروع کنیم: مکنزی گریس است ، یک دلال محبت انسان است

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۹
حسین طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی