دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

Crazy Rich Whites: بررسی یا آماده نیست

سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۶:۵۱ ب.ظ

Crazy Rich Whites: بررسی یا آماده نیست
بررسی ها | 30/10/2019 | توسط کوانتوم تارانتینو


همانطور که اولین قاب های پیش پرده Ready or Not را تماشا می کردم ، یک فکر از ذهن من عبور کرد: "دیر یا زود باید این اتفاق می افتاد ، آنها فیلم The Bachelor را ساختند!" فقط چند لحظه طول کشید تا لحن آنونس کاملاً تغییر کند و من فهمیدم که نه ، Ready or Not اقتباس فیلم The Bachelor نیست ، این یک اپیزود بافی است!
این راه را برای دو بحث جالب باز می کند:

اهمیت تماشای فیلم بدون هیچ گونه پیش بینی (و من پیش بینی می کنم ، اگر داستان فیلم را "خرابکار" می نامید) و لذت کاملاً متعجب شدن
ارزش / قدرت یک فیلم فراتر از تأثیر غافلگیرکننده ای که قادر به ایجاد آن است.
در حالی که شما بحث می کنید (بیا ، بحث کن!) ، من این حق را دارم که به طور خلاصه افشا کنم ، به نفع کسانی که Ready یا Not یا Ready یا Not تریلر را ندیده اند ، اما هنوز برای خواندن بررسی Ready or Not اینجا هستند ، طرح آماده یا نه: دو نفر هستند که ازدواج می کنند. او سامارا بافندگی است و یک دختر سر سخت است زیرا او فحش می دهد ، سیگار می کشد و کفش ورزشی دارد ، او پدر بدون شخصیت است اما از یک خانواده بسیار ثروتمند ، ناکارآمد و دیوانه است. چقدر دیوانه؟ آنقدر دیوانه که هر وقت یکی از اعضای خانواده ازدواج می کند ، اقوام در یک اتاق جمع می شوند تا با هم یک بازی کنند. این بازی با قرعه کشی ترسیم می شود ، می تواند یک بازی روی صفحه ، یک کارت باشد ، می تواند یک پیش نویس یا یک پرواز کور باشد ، مهم نیست ، حتی مهم نیست که چه کسی برنده شود ، مهم این است که بازی کنید. مگر اینکه بازی کشیده شده پنهان باشد. در این صورت ، اگر پنهان کاری کنید ، عروس یا داماد ، یعنی غریبه ای که در آستانه تبدیل شدن به عضوی جدید از خانواده است ، باید در خانه پنهان شود و دیگران باید به دنبال او باشند. و بکش برای جلال شیطان. در غیر این صورت یک مصیبت بزرگ برای آنها رخ خواهد داد.


"چرا فقط من می خندم؟ آه ، اینطور نیست که یکی از آن بازی های پنهان کاری و فانی باشد ، جایی که ثروتمندان فقرا را شکار می کنند ، درست است؟ "

چرا پنهان و جستجو کنیم ، چرا تشریفاتی بودن انتخاب بازی ، چرا یک فرضیه طولانی ، بهانه ای و دست و پا گیر برای اجرای یک تکرار دیگر از "خطرناک ترین بازی" ضروری است ، همه چیزهایی است که هرگز توضیح داده نمی شود ، اما این توضیح داده نمی شود از خنده دار بودن Ready یا Not جلوگیری می کند. در واقع ، خوب است که آن را مشخص کنید زیرا از اینجا به بعد ممکن است برعکس به نظر برسد: Ready or Not فیلم خوبی است. این از یک ایده خوب متولد شده است ، بازیگران خوبی دارد و نوشتن درخشان دارد ، جریان می یابد که یک لذت است ، گه هایی را می زند که یک فیلم سرگرمی باید انجام دهد ، یعنی سرگرمی.
اما آیا این یک بمب اتمی است؟ نه
همانطور که در اطراف می خوانید آیا این یک انتقاد اجتماعی درخشان ، هجو هوس انگیز سرمایه داری ، یک فیلم "رادیکال" است؟ نه

شور و شوق و دهان به دهان یک قسمت Buffy را برای فرشته نابود کننده Bunuel قرار داده است (واقعیت جالب: یک قسمت از Buffy وجود دارد که در واقع بازسازی شده فیلم Bunuel است ، آن را تماشا کنید ، بسیار خنده دار است) ، برای عمق فرض شده زیر متن سیاسی ، جسارت پیام اصلی ، تأمل بی رحمانه در مورد نقش و معنای اشراف امروز. و من نمی خواهم مطرح کنم ، صحبت از سینمای سیاسی ، الیو پتری یا پازولینی است (اوه ، من این کار را کردم) ، اما معیارهای نمایندگی مبارزه طبقاتی باید واقعاً در پایین ترین سطح قرار داشته باشد تا یک فیلم مانند "طنز آماده یا نه" را بخوانم " به هر حال ، به نظر می رسد ثابت شده است که اخیراً برای به نظر رسیدن بسیار باهوش کافی است فیلمی بسازیم که بگوید "پایین ثروتمندان".


"چه لعنتی می کنی ، پنهان کن!"
"آیا این اشرار واقعاً پازولینی را مطرح کرده است؟"

"ثروتمندانی" که خانه های بسیار بزرگی دارند و فقط با هواپیماهای شخصی پرواز می کنند زیرا پروازهای برنامه ریزی شده برای مالباختگان است ، در مقابل "فقیری" که در یک خانه نگهداری بزرگ شده اما عشق زیادی به او داده شده است: چه کسی این چیزها را نوشت ، چه کسی نباید کاملاً آشنا بودن با هیچ یک از دو مقوله مورد بحث ، توانایی وی را در تبدیل مجموعه ای از پست های Indignàti در فیس بوک به تمثیلی بزرگ در مورد چگونگی تمایل طبقه حاکم برای انجام هر کاری (بازی فانی با فداکاری برای شیطان) بیش از حد ارزیابی کرده است تا برای حفظ امتیاز رسوائی که به دست نیاورد (شیطان آن را به او داد).
برخی ممکن است بگویند که اگر چیزی دیگری نباشد ، این یک احساس بسیار فعلی را رهگیری می کند. اما این ثروتمندان که کارهای بدی انجام می دهند ، به معنای بازی با زندگی طبقات پایین ، استفاده از امتیاز خود به روشی بیرحمانه و غیرمسئولانه ، طرحی است که هزاران بار از دریچه تحریف سینمای وحشت دیده ایم. و اغلب به همین روشهای دقیق. مدتها قبل از ترامپ و مدتها قبل از آنکه آمریکا از کما بیدار شود و ناگهان کشف کرد که سرمایه داری ممکن است کاملاً جالب توجه باشد که آنها در دهه 1980 معتقد بودند.

من از اینجا متوجه می شوم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۹
حسین طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی