دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

گزارش # 400tv تلویزیون: Top Gun (و قرار بعدی)

سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۱:۳۶ ق.ظ

گزارش # 400tv تلویزیون: Top Gun (و قرار بعدی)
انشعابات | 13/03/2020 | توسط نانی کبرتی

ماموریت انجام شد (و هنوز نیم ساعت مانده بود)

من شما را شریک سفرم می کنم. دیروز من پیشنهادات فیلم درخواستی را در اینستاگرام شروع کردم و کسی در مورد خونریزی قهرمانانه هنگ کنگ س meالی از من پرسید. گذشته از آثار کلاسیک عالی ، می خواستم یک بار برای همیشه بفهمم که تعریف دقیق خونریزی قهرمانانه چیست و با جستجوی گوگل متوجه شدم که ویکی پدیا ، در لیست فیلم های متعلق به این ژانر ، Break Break را نیز شامل می شود. و در واقع این را باید گفت: در آن زمان او تنها کسی بود که در هالیوود درس جان وو و رینگو لام را آموخت ، فقط به جای تأثیر پذیری از تنظیم رقص اکشن ، از هر روشی خارج شده بود (حتی هنوز بیرون نیامده بود). سخت جوش خورده است!) و جنبه کاملاً برادری بین پلیس و جنایتکار را کاملاً پذیرفته است. بیایید جنبه عملیاتی و پویایی خاص پلیسی / جنایی را از بین ببریم: حداقل در هالیوود ، کجای تخاصم فوق العاده محرک بین رقبا بود؟ در همان سال یک فردا بهتر؟ یک سال قبل از City on Fire؟
توپ برتر
من قبلاً در مورد آن به سالها قبل گفته بودم که به حداقل رساندن.
بله ، من تأیید می کنم: آنچه بین ماوریک و آیکمن وجود دارد یک رقابت کاملاً استاندارد روی کاغذ است ، اگر به آن فکر کنید ، آنها حتی یک فیلم فرعی واقعی بین آنها ندارند ، آنها به راحتی برای روح بخشیدن به صحنه های مدرسه در غیاب تحقیق در مورد Mig یا سایر فجایع یا نمایش ها قرار داده می شوند. خنکی اما توجه نکردن غیرممکن است: تونی اسکات در کارگردانی همه چیز را خسته می کند. او باعث می شود آنها بسیار شدید عمل کنند ، آنها را نزدیک می کند ، آنها را نیمه برهنه قرار می دهد ، آنها را به طور مداوم عرق کرده ، آنها را با چراغ های گرم و براق غرق می کند (چیزهای بی اهمیت خنده دار: در سال 2004 تونی کارگردانی کوتاه با عنوان عامل نارنجی) ، مصنوعی Take My Breath Away آغاز شد - که در عوض به عنوان زنگ Pavlovian برای صحنه های مستقیم عمل می کند - هیچ کس نفس نمی کشید.
در پایان روز ، تاپ گان فیلمی است که کاملاً روی میز با استکبار سرد و مطلق ساخته شده اما در آن - بی نظیرتر از موارد نادر - تک جنبه های آن مانند شلیکی در زیر تقاطع تیر دروازه ها به تیر می خورد. با چند نسخه دیگر ، کتاب راهنمای قطعی زیبایی شناسی دهه 1980 و همچنین مکتبی که مایکل بی در آن قدرت خود را بنیان نهاد.


غروب خورشید

بقیه چطور؟ دیشب شما زیاد و دیدنی بودید.
نمی دانم چه چیز دیگری اضافه کنم به جز اینکه شما بیش از انتظارات من فراتر رفته اید و بعد از این همه مدت ، فضای تلویزیون 400 # کلاسیک را دوباره خلق کردید ، گویی هرگز متوقف نشده ایم.
من افتخار می کنم که این راه اندازی مجدد را بخشی از canon می دانم.

واضح است که ما ادامه می دهیم.
برای هفته آینده ما شما را به چیزی کمتر کلاسیک اما به همان اندازه سزاوار به چالش می کشیم.
ما به شما کمک می کنیم یک فیلم ناعادلانه دست کم گرفته شده را دوباره پیدا کنید.
بیایید آن غول ماکس فون سیدو را که تازه ما را ترک کرده در یکی از برجسته ترین نقش هایش جشن بگیریم.
ما بار دیگر ، افراط و تفریط دهه 1980 را جشن می گیریم.
ما از فیلمی که برای Taika Waititi کاری انجام داد که Top Gun برای مایکل بی انجام داد ، تجلیل می کنیم.
ما بدون هیچ شکی یکی از فیلمهای مورد علاقه من را جشن می گیریم ، تنها فیلمی که من را مجاب کرد یک ماه و نیم به یک گروه اختصاصی فیس بوک بپیوندم.
ما دوقلو سازی بین وال ورد و سیاره مونگو را جشن می گیریم.
برای نجات جهان آماده شوید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۹
حسین طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی