دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

پیرامون آینده: مرور در سایه ماه

سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۶:۵۰ ب.ظ

پیرامون آینده: مرور در سایه ماه
بررسی ها | 06/11/2019 | توسط جورج رومر
سفر در زمان سفر در زمان زیباست. به محض اینکه به من بگویید در یک فیلم سفر در زمان وجود دارد ، من آن را تماشا می کنم. یکی در آنجا گفت: "تو مرا سلام کردی". در عوض من می گویم: "تو من را در سفر زمان داشتی".

وقتی فهمیدم که جیم میکل ، بهترین دوست ما از ماه ژوئیه از زمان Cold ، فیلمی درباره سفر در زمان ساخته است و من می توانم بلافاصله آن را در Netflix ببینم - SDENG! من امروز به منشی خیالی خود می گویم که همه برنامه های شلوغم را لغو کنید که یک فیلم سفر به زمان برای دیدن دارم. آهنگ تم!

فیلم مورد نظر در سایه ماه نام دارد و ، می دانید چیست؟ ، اصلاً بد نیست. این یک شاهکار نیست ، از آن فیلمهایی نیست که با قوانین سفر در زمان بازی کند تا سرت را با کسی که می داند چه مکاشفه ای دارد بداند. مستقیماً با یک پیش فرض ساده و اجرای ساده راه خود را طی می کند و خلاصه در تئوری آکواریوم که قبلاً به طور گسترده در مورد آن صحبت کردیم ، کاملاً مساوی است. اما همه این کارها را با توجه به جزئیات بالاتر از حد متوسط ​​انجام می دهد و با استعاره ای زیبا به ما می زند که برای یک بار دیگر ، لذت دید را خفه نمی کند.

در سایه ماه از سال 1988 آغاز می شود. مجموعه ای از افراد به ظاهر نامربوط در فیلادلفیا کشته می شوند. قاتل مرموز ایزوتوپ رادیواکتیو را به گردن آنها تزریق می کند که سیاویل را ذوب می کند و باعث شروع ناخوشایند بیماری مرگ می شود. دو افسر پلیس و بهترین دوستان توماس "لاک" لاکهارت (بوید هولبروک از Narcos *) و وینستون مادوکس (Bokeem Woodbine از بسیاری از گه) - که ، از آنجا که سال 1988 است ، یک سیاه و یک سفید - موفق به ردیابی قاتل و کشتن او. با این حال نه سال بعد ، همه چیز دوباره شروع می شود. و هنوز نه سال بعد. هنوز هم


شما باید یک قاتل زنجیره ای بگیرید. شما مرد مناسبی را انتخاب کرده اید.

طولی نمی کشد که لاکهارت یا بیننده ای که بیش از یک فیلم در زندگی خود دیده است ، نقاط را به هم متصل می کند و می فهمد که قاتل از آینده است. اما برای درک انگیزه جنایات ، مانند کل فیلم ، کمی بیشتر طول خواهد کشید. درعوض ، شما عملاً آن را از فریم یک درک کرده اید ، یک فلاش رو به جلو زیبا ، که بدون یک گفتگوی واحد ، همه چیزهایی را که باید بدانید به راحتی توضیح می دهد. خواهش میکنم.

به طور خلاصه ، اگر به دنبال شگفتی هستید ، اینجا ... نه. از طرف دیگر ، اگر به دنبال فیلمی هستید که برخلاف آخرین چیزهایی که در Netflix در دنیای علمی تخیلی دیده می شود ، حداقل معنای آن را دارد که بیان یک داستان به روشی جذاب و با ریتم ، پس بله ، بیایید. میکل ، که به وضوح خروس های شخصی خود را در خانه داشته ، عاشق صحبت در مورد خانواده است. اما نه خانواده های ساخته شده از عضوی با عضلات تراشیده شده که با تاپ های محکم تانک برجسته شده اند ، زنان زیبا با عضلات تراشیده شده توسط تاپ های محکم تانک و ماشین های آرایش شده برجسته شده اند. به طور خلاصه ، نه خانواده های معمولی که همه می شناسیم. نه ، ما در مورد خانواده های عجیب و غریب و ناکارآمد صحبت می کنیم ، که در آنها عزاداری همیشه گوشه گوشه است و ما را مجبور می کند تا از حلقه ها پرش کنیم تا قطعات زندگی خود را در کنار هم نگه داریم.


خانواده.

در سایه ماه یک فیلم کامل درباره خانواده وجود دارد که هم به عنوان یک واحد خانوادگی و هم به عنوان یک جامعه بزرگ تر در نظر گرفته شده است. و به همین دلیل این یک فیلم در مورد آمریکا است که نکات بسیار مهمی در مورد آمریکا می گوید ، و با این کار ، اندکی در مورد بقیه انسانها. این فیلمی است که از سفر در زمان استفاده می کند تا آینده ای قابل قبول از نفرت و تفرقه را در چهره ما بیندازد. و پیامی که در نهایت فیلم منتقل می کند این است که ما اولین کسانی هستیم که به روش کوچک خود تلاش می کنیم تا از چنین آینده ای جلوگیری کنیم. و اینکه تنها راه برای جلوگیری از جنگ بیشتر این است که به معنای واقعی کلمه همه افراد را لعنتی کنند تا همه یک رنگ باشند. بیا ، این یک پیام خوب است.

سپس ، اوه ، ما در سایتی به نام i400Calci هستیم و بنابراین من نمی دانم چگونه می خواهید اطلاعات زیر را بدست آورید ، اما: در سایه ماه فیلمی نیست که با یک صحنه اکشن مگا تمام صحنه های اکشن قبلی را به پایان برساند. اقدام (وجود دارد) ، سر خود را از بالای ساختمانهای خود تخریب شده در CGI در حالی که وسایل نقلیه زرهی از یک آسمان خراش به دیگری پرواز می کنند ، گریه می کنند. این باز هم این است که چگونه همه داستانها به طور معمول پایان می یابند. این فیلمی است که با یک دیالوگ به پایان می رسد ، کاملاً منطقی است زیرا ما در مورد دیالوگ صحبت می کنیم ، اما از این نظر که در ابتدا به پایان می رسد کاملاً منطقی است. خوب ، من می دانم که شما را دچار سردرگمی زیادی می کنم اما خوب ، شما فیلم را می بینید و سپس در مورد آن صحبت می کنیم.


# مرگ

می خواستم در مورد فیلم جیم میکل به نام در سایه ماه آخرین نکته را بگویم. و این است ما در روزهای عجیبی زندگی می کنیم که در آن بحث بسیار شدیدی پیرامون اینکه سینما چیست و چیست نیست ، به وجود آمده است. فکر می کنم دلیل این نیست که امروزه چیزهای کمتری در سینما هستند ، اما شاید چیزهای بیشتری وجود داشته باشد. یک مجموعه تلویزیونی سطح بالا سینما است. سریال های نتفلیکس که دیگر بین قسمت ها ، وقفه های تجاری ، کلیفانر ندارند ، همه در یک عکس قرار می گیرند و شما آنها را در سینما پرتاب می کنید ، سینما هستند. فیلم های شگفت انگیز

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۹
حسین طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی