دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

دکتر اینگ راگ بخواب ، این بار وحشت مطالعات خود را به پایان رسانده است
بررسی ها | 08/11/2019 | توسط جکی لنگ
آیا چیزی از The Shining نمی فهمید؟ در پایان فیلم ، آیا آن حس آزار دهنده تجارت ناتمام مانده اید؟ آیا شما همچنین فکر می کردید که این یک فیلم بد و بدون هیچ وضوح و شفافی است که همه براساس رمز و رازهایی ساخته شده و سپس توضیح داده نمی شوند و بنابراین بسیار زشت هستند؟ بله ، می دانم ، همه ما به این فکر کرده ایم. درخشان: آن گه.
همه ما با استفن کینگ موافقیم درسته؟ خوشبختانه ، برای ما که به خوبی می دانیم چقدر آن فیلم نفرت انگیز بود ، اکنون دکتر خواب وجود دارد که آن را اصلاح می کند. این بار استیون کینگ بر همه چیز نظارت کرد ، این بار آنها اهمیتی نمی دهند ، او این بار عینک خود را گذاشت! دارد!


ترس از اوه!

و در واقع ما بلافاصله با یک صحنه جلوه ای شروع می کنیم ، از نوعی تفاوت در گذشته ، دنی و دیک ، بچه ای از The Shining و آفریقایی تبار آمریکایی که با او Shimmer مشترک است ، روی یک نیمکت. چه کسی صحبت می کند اما آنها صحبت می کنند متعجب! آه اگر آنها صحبت کنند! و اگر همه موارد را به شما بگویند ، همه چیز را از ابتدا تا انتها توضیح می دهند ، وصله خوبی را روی The Shining قرار می دهند. آن فیلم نامفهوم که دیگر هیچکس به خاطر نمی آورد.
و وقتی تمام شد ، ما به توضیح برخی چیزهای دیگر می پردازیم ، به صورت انفجاری ، با شلیک گلوله های مسلسل توضیح می دهیم ، همه چیز را توضیح می دهیم ، همه چیز را نشان می دهیم ، به طوری که هیچ تردید یا دره ای وجود ندارد که بتوانیم ترس خود را بگذاریم. نه ، دکتر راگ خواب. شما آنجا هستید که ترس را برای شما به ارمغان می آوریم.

ترس چهره ی ربکا فرگوسن را دارد ، زنی که با او ازدواج می کنم و فردا صاحب همه چیز خواهم شد. ترس کودک بسیار قدرتمندی را که با زور ، یعنی توسط لوچیکانزا انتخاب شده است ، تهدید می کند. برای کمک به این دختر کوچک که Shimmer در او مثل همیشه قدرتمند است ، یک مربی ، شخصی که او را آموزش می دهد ، وجود دارد ، اوبی وان کنوبی که پس از گذشته ای آشفته که در آن توالت های وحشتناکی استفراغ می کند و به دلیل والدینش ، در آغوش نوزادان مرده است. آنها بیش از حد برای مراقبت از آنها مبهوت شده اند (چه؟ چیزی را به یاد می آورید؟ نه زیرا برای من چیزی نیست) اکنون او آماده است که این پادوان را زیر بال خود بگیرد. فقط او ممکن است عصیان کند.


اوبی وان چنوبی

به طور خلاصه همه بسیار اصلی است. دکتر Ing. Sleep ، به این دلیل به خاطر حرفه ای که به اواسط فیلم می رسد و 0 تأثیر در کل داستان دارد ، اما فقط در معنای فیلم نیز تأثیر دارد (هرچند که در عنوان باشد) ، دنی تورنس پیر خوب است که احساس می کند از Overlock و بدون هیچ دلیلی برمی گردد. بدیهی است که بهانه ای وجود دارد ، اما در واقع بهانه ای بیش از این است که حتی در کتاب بهانه هایی که به بهانه ای آلوده در کتابخانه بهانه ها فروخته شده است.

و با رسیدن به Overlook ، یعنی پایان آن ، فیلم کمی مفهوم پیدا می کند. آن مکان ها ، آن محیط ها که هنوز هم توسط خشم غیرقابل درک جک تورنس ویران شده است (اما اکنون قابل درک است ، اکنون همه دلایل را نیز داریم!) ، درهای پذیرفته شده ، پیچ و خم های پرچین پوشیده از برف ، ماشین تحریرهایی که هنوز در آنجا هستند و یک بار برای نشستن و نوشیدن با یک پیشخدمت خیالی
چه شرم آور است که cosplayers درخشان ، برخی از افرادی که آنجا ایستاده اند مانند جک و خانواده اش لباس می پوشند تا نقش خود را بازی کنند ، تا همه را چاشنی کنند.


جایزه بهترین Cosplay 2019

خلاصه دکتر راگ Cav خواب آن فیلم نادر است که قادر به ایجاد چنین پرتگاهی باشد ، مارپیچی از نابودی چنان نیرومند که نه تنها همه چیز را روی صفحه می کشاند (بازیگران ، کارگردانی ، تاریخ ، محیط ها ...) بلکه فیلم دیگری که تقریباً قبل از آن قرار دارد 40 سال فیلم اصلی درخشش از این به بعد نیز به دلیل توضیحات این فیلم ، فیلم بدتری نسبت به قبل است.
براوو استفان ، در آخر شما این کار را کردید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۹
حسین طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی