دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

از ایتالیا 7 تا خیابان های نیویورک: لاک پشت های نینجا به نجات (1990)
به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس آن ، ما در مورد سوپرمن اصلی ریچارد دونر و سه دنباله او از جمله Supergirl اسپین آف به شما گفتیم. اما چگونه رابطه سینما و کمیک پس از آن موفقیت انقلابی ادامه یافت؟ با ستون #EroiDiCarta ما این را بیابید.

آهنگ تم!

سال 1989 است. والدین من تصمیم می گیرند اولین دستگاه فیلمبرداری خانواده را خریداری کنند. ویژگی این شگفتی فناوری این است که نه تنها نوارهای ویدیویی را می خواند ، بلکه می تواند آنها را ضبط کند! عملاً بدون صرف یک پنی برای خرید VHS فیلم هایی که دوست دارم ، از این به بعد می توانم به راحتی آنها را از تلویزیون ضبط کنم. بمب

یکی از اولین کاربردهای عملی است؟ چندین قسمت از لاک پشت های نینجا را ضبط کنید که مدت کوتاهی پس از آن اولین بازی خود را در Italia 7 انجام می دهند. نیازی به گفتن نیست ، همانطور که در مورد Nanni Cobretti با فیلم Batman Batman Tim Burton ، آنها کاملاً هدف قرار گرفته اند. من نه ساله هستم ، بعد از مدرسه هر روز بعد از ظهر با استادان روی فرش سالن بازی می کنم ، در حالی که کارتون ها را از تلویزیون تماشا می کنم. من یک برنامه بسیار مشخص دارم: ابتدا Bim Bum Bam در Italia 1 وجود دارد ، سپس با کارتون هایی که کمی خشن تر هستند و مانند پسران هستند ، به Italia 7 می روم.


"سلام بچه ها! کوله پشتی های ما را بخرید! "

در لاک پشت های نینجا Teenage Mutant ، همه چیز وجود دارد: نینجا ، برای شروع. بیگانگان وجود دارد. چهار قهرمان نسبتاً دوستانه وجود دارد که علاوه بر این ، به اسکیت بورد می روند (من در زندگی خود هرگز اسکیت بورد را تمرین نکرده ام ، اما مارتی مک فلای در بازگشت به آینده این کار را انجام داده است. من چیزی دیگر به افتخار شما اضافه نمی کنم). به نظر می رسد چیزی است که از یک جلسه شرکت پر از طراحان گرافیک و افرادی که کراوات دارند و کلمات بزرگ را به عنوان یک هدف ، مارک و دارایی سر و صدا می کنند ، بیرون آمد و در واقع همینطور است.

منظورم از کمیک اصلی Teenage Mutant Ninja Turtles ، کوین ایستمن و پیتر لایرد است که نمی تواند تفاوتی با مجموعه انیمیشن داشته باشد. این یک کمیک زیرزمینی سیاه و سفید ، خشن و بزرگسال است که تقریباً به طور کاملاً تصادفی متولد شده و هدف آن تقلید از روی تقلید چندین عنوان مد آن زمان است ، از دردویل گرفته تا رونین از فرانک میلر. اگر بگوییم ، ماده ای که به فاضلاب می افتد و لاک پشت ها را به انسان نمایی تبدیل می کند ، همان ماده ای است که مت مرداک را سرمایه گذاری می کند و او را به شیطان تبدیل می کند. تصادفی نیست که دشمنان نینجا لاک پشت به قبیله Foot تعلق دارند ، ادای احترام / تقلید دست.


"ما شما را مانند ... مانند ... خرد خواهیم کرد"

در عوض این حق رای دادن که شامل این کارتون است ، چند سال بعد توسط تیمی از خلاقان ایجاد شده است که مفهوم ایستمن و لایرد را شکل می دهند ، طنز و ایده های بسیاری را جدا می کنند که از برند جدا نمی شوند - مانند رنگ ماسک های چهار شخصیت اصلی و عشق به پیتزا - و آنها یک کشتی جنگی کامل را برای غرق کردن کودکان در سراسر جهان با بهمن کالاهای مقاومت ناپذیر آماده می کنند. فرمول موفقیت ، یک کایجو غیرقابل توقف با چشمانی دلاری ، که هنگام حرکت با هر قدم تیز می کند.

این لاک پشت هایی بود که من مانند بسیاری از هم سن و سال هایم شناختم و دوستشان داشتم. فیلم (اگر در اینجا فراموش کرده باشید ما اینجا هستیم تا در مورد آن صحبت کنیم) می توانست به راحتی کمترین و کمترین مخرج را هدف قرار دهد و همچنین موفقیت آمیز بود. بنابراین ، از تهیه کنندگان (برداشت طلایی ، به طور عمده) ، نویسندگان و کارگردان استیو بارون برای انتخاب بسیاری از عناصر کمیک متنفر است.


اینجا جایی است که شریدر می گوید "من پدر تو هستم" ، و قسم می خورم که تا امروز آن را گیر نیاوردم.

نتیجه ، گرچه هنوز هم عمدتا یک فیلم کودکانه است ، اما ترکیبی جالب بین کمیک ها و مجموعه انیمیشن است. از دومی او کدگذاری رنگ ماسکها را می گیرد - برای تشخیص شخصیت ها بسیار ضروری است و در واقع بیش از حد نمادین است که شامل نمی شود - طنز سبک ، پیتزا و سایر جزئیات مانند کارهای آوریل اونیل (در کمیک ها اینگونه نیست خبرنگار اما دستیار آزمایشگاه). او از اولین شماره های کمیک عناصر مختلف طرح ، عصبانیت سرکوب شده رافائل و خاستگاه Splinter (موش را در کمیک به انسان تبدیل کرد ، انسان را در کارتون تبدیل به موش کرد) کرد.

هنگامی که به لبه پا (جایی که متوجه می شویم ، یک جوان سام راکول ارائه دهنده سیگارهای منتول) می شود ، سقوط می کنیم ، جهان زیرین را کشف می کنیم که ، به دلیل اینکه اساس یک فرقه جنایتکار است ، جرات دعوت فوق العاده ای دارد. یک اسباب بازی که به زیبایی بازی های دهه 80 به روز شده است ، در عین حال جالبترین بازی ممکن ، متولد تخیلات دیوانه یک کودک 12 ساله و مکانی نابود کننده خارق العاده که می توانید سیگار بکشید و اسکیت بورد بروید روی رمپ ها ژاندر کیج کیست؟


چگونه شغل را شروع کنیم.

واضح است که بسیاری از این موارد در استودیو فیلمبرداری می شوند ، از جمله برخی از سکانس ها در پشت بام های نیویورک (که اگر اکنون فیلم را ببینید ، با وضوح بالا بسیار مشهود است). اما در اینجا چیز دیگری وجود دارد که بارون و شرکت آن را درست درک کرده اند: N

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۹
حسین طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی