دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

دانلود فیلم

دوستان در تجارت: بررسی فیلم با سلما هایک

يكشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۹، ۰۷:۲۸ ب.ظ

دوستان در تجارت: بررسی فیلم با سلما هایک
Friends in Business یک کمدی زنانه با بازی رز برن ، سالما هایک و تیفانی هدیش است

تجارت با افرادی که دوستشان دارید اساساً فکر بدی است. این باید مهمترین درسی باشد که Business Friends باید آموزش دهد. اما متأسفانه اینطور نیست.

تریلر Business Friends را مشاهده کنید
میا (تیفانی هدیش) و مل (رز بیرن) یک شرکت کوچک لوازم آرایشی تاسیس کرده اند که یک قطعه جالب از بازار را حک کرده است. این دو دوست بزرگ هستند ، اگرچه از نظر شخصیت بسیار متفاوت هستند. میا دیدگاه عملی و خلاقانه تری به زندگی و کار دارد ، در حالی که تمرکز مل بیشتر بر روی تجارت و چشم انداز موفقیت و پول است.

هنگامی که شرکت آنها در مشکلات جدی مالی قرار گیرد ، کلر لونا (سلما هایک) ، صاحب یک مارک زیبایی بزرگ که سهام شرکت آنها را به قصد حذف هرچه سریعتر آنها خریداری می کند ، به کمک آنها خواهد آمد. اختلافات بین این دو دوست به ناچار ظاهر خواهد شد و روابط حرفه ای و انسانی آنها را به خطر می اندازد. اما مطمئنا همه چیز برای بهترین نتیجه خواهد گرفت.

دوستان تجاری ، زیر آفتاب چیز جدیدی نیست


هیچ ترس از افشاگری های تکان دهنده وجود ندارد. Friends in Business یک کمدی است که با کلاسیک ترین عناصر ژانر ساخته شده است و بلاشکانه از ساختاری پیروی می کند که در سالهای اخیر بارها و بارها در سینمای زن آمریکا دیده شده است. پس هیچ چیز جدیدی در زیر آفتاب نیست. جالبتر این است که اگر چیزی وجود دارد ، آگاهی از این که چیزی در سیستم اقتصادی مدرن کار نمی کند ، تحت سلطه مدیران عامل و مارک های بی پروا که خلاقیت و نیروی کار را قربانی سهامداران می کنند ، است.
روندی که ثروت بزرگ و حتی بدبختی بیشتری ایجاد کرده است ، یک کلوسوس با خاک رس ، همانطور که بحران اقتصادی پس از کووید نشان داد که اولین عواقب آن را تجربه می کنیم و بدترین عواقب آن هنوز در انتظار نیست.

موضوع زمان بندی است


با نگاهی به گذشته ، این احتمالاً جالبترین جنبه Friends in Business است و مطلقا مورد نظر نیست. مقایسه با دنیای دور فقط چند ماه در زمان ، اما تأخیر در توزیع به دلیل تعطیلی سینماها افزایش یافته است. داستان میا و مل ، که از قبل خودش جالب نبود ، امروز تقریباً نامناسب می شود و تأملات مهمی را در آینده داستان سرایی تحمیل می کند.
آنچه قرار بود فقط یک کمدی زنانه بی خطر و نه چندان موفق باشد ، در نتیجه همان چیزی است که میگل آرتتا ، کارگردانی با شغل صادقانه ، هرگز فکرش را نمی کرد. حیف ، برای او و به ویژه برای قهرمانان داستان او. به طور خاص رز بیرن ، لیاقت این فرصت را دارد که از استعداد خود استفاده کند ، همان استعدادی که او را در همان سن جوانی برای خدایان باشکوه 67 به کوپا ولپی آورد. متأسفانه ، سینمای جریان اصلی ایالات متحده این عادت ناخوشایند را دارد که بازیگران را به نقش کبوتر تبدیل می کند ، فقط وقتی آنها دیگر پارامترهای لازم را ندارند ، آنها را کنار می گذارد.
تیفانی هدیش ، که برای بیشتر ما ناشناخته است ، همتای خوبی است ، در حالی که سلما هایک از بودن دختر بد لذت می برد و لیزا کودرو منجی ابدی.
Friends in Business یک فیلم کاملاً بی ضرر است که مطمئناً از دست نرفت و شاید در دنیای جدید استفاده خانگی می کرد. همانطور که احتمالاً در آینده نزدیک برای بسیاری از داستان ها اتفاق خواهد افتاد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۷
حسین طاهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی